• Skip to content
  • Skip to primary sidebar

خرید VPNvip خرید VPN خرید کریو خرید kerio فیلتر شکن خرید فیلترشکن vip vpn

خرید VPN خرید کریو خرید وی پی ان خرید vipVPN خرید kerio فیلترشکن Vip vpn

Header Left

vip vpn
vipvpn

انرژی های تجدید پذیر بازاریابی: مفاهیم مدل کسب و کار و موارد توسط پریدن…

جولای 22, 2018 by vpn


جزئیات

:

مورد وضعیت: نو

: A جدید خوانده نشده، استفاده نشده کتاب در شرایط ایده آل با هیچ صفحات گم شده و یا آسیب دیده. ببینید موضوع

–>

تکنیک های مدیریت ناشر: نقره های چاپ و نشر بین المللی اسپرینگر فرمت: مقوائی
محل انتشار: [چم19659006] زبان: انگلیسی
وزن: g 828 شابک: 9783319464268
EAN: 9783319464268

بازاریابی انرژی های تجدید پذیر: مفاهیم، مدل های کسب و کار و موارد توسط پریدن…

محصول اطلاعات بیشتر

ویژگی های کلیدی
ناشر اسپرینگر AG انتشارات بین المللی
تاریخ از انتشار 28/06/2017
(s) زبان فارسی فرمت
[19659026مقوائی] شابک-10 3319464264
شابک 13 9783319464268
نوع فروش & بازاریابی
سری عنوان مدیریت برای حرفه ای ها
بی محصول شماره (ePID) 229518123

انتشار داده ها
محل انتشار چم
کشور انتشار سوئیس
مهر اسپرینگر AG انتشارات بین المللی
محتوا توجه رنگ تصاویر 20; تصاویر 111، سیاه و سفید; سیزدهم 131 ص 397.، illus illus 20. رنگ.

وزن ابعاد
g 828
عرض 155 mm
ارتفاع 235 mm
صفحه بندی

397 اعتبارات ویرایش شده توسط
وافزایش Herbes، مسیحی Friege

ویرایش جزئیات بیانیه نسخه
1 ed. 2017

شرح جدول از محتویات مبانی بازاریابی انرژی های تجدید پذیر: مفاهیم بنیادی انرژی تجدید پذیر. بازاریابی-بازارهای جهانی و روند برای تجدید پذیر.-ترجیحات مصرف کننده برای انرژی های تجدید پذیر.-مستقیم فروش محصولات انرژی تجدید پذیر.-تقسیم بندی برق سبز بازاریابی نتايج انتخاب بر اساس تجزيه Conjoint با مصرف کنندگان برق آلمانی. بازار-معرفی سبز برق به عنوان پیش فرض گزینه.-گواهی در بازار برای انرژی های تجدید پذیر در آلمان.-بازارهای خاص و جدید مدل های کسب و کار: بازاریابی Biomethane.-انرژی های تجدید پذیر در پیمانکاری بازار.-انرژی های تجدید پذیر در بازاریابی گردشگری شرکت های.-از انرژی تامین کننده دو ظرفیت مدل کسب و کار مدیریت جدید در سبز و بازارهای انرژی غیر متمرکز.-رانندگی تجدید پذیر: مدل کسب و کار برای یکپارچه سازی انرژی تجدید پذیر و E-تحرک در اروپا.-سیستم باتری هوشمند رانندگی انرژی های تجدید پذیر بازار.-تجدید پذیر در بازارهای منطقه ای بازاریابی: بهره برداری از فرصت های اقتصادی از انتقال انرژی.-ساختمان سیستم قدرت مبتنی بر تجدید پذیر. موفقیت و چالش ها در آلمان.-بازاریابی انرژی تجدید پذیر در فرانسه.-انرژی های تجدید پذیر در پادشاهی متحده. بازاریابی-بازاریابی انرژی تجدید پذیر در ایتالیا.-بازاریابی انرژی تجدید پذیر در ژاپن.
نویسنده بیوگرافی وافزایش Herbes است استاد بین المللی مدیریت و انرژی های تجدید پذیر که دانشگاه Nuertingen-Geislingen (NGU) و مدیر ‘مؤسسه تحقیقات بین المللی در مدیریت پایدار و انرژی تجدید پذیر’. علایق پژوهشی وی عبارتند از: بازاریابی و پذیرش از انرژی های تجدید پذیر تجدید پذیر انرژی تعاونی ژاپن کسب و کار و اقتصاد. قبل از پیوستن به NGU او را به عنوان مشاور مدیریت و عضو هیئت مدیره شرکت انرژی زیستی کار می کرد. کریستین Friege مدیر عامل سابق AG LichtBlick شرکت پیشرو سبز انرژی در آلمان و مشاور در این زمینه است. علایق پژوهشی وی عبارتند از: انرژی تجدید پذیر, فروش مستقیم و مشتری مدیریت. تحقیقات خود را، در میان دیگران، در مجله خدمات تحقیقات و سیاست های انرژی منتشر شد. او آموخته است که چیز آذربايجاني Geislingen دانشگاه و دانشگاه سنت Gallen. در حال حاضر، او را به عنوان عضو هیئت مدیره Cewe نگهداری & شرکت KGaA عمل می کند.

ارزان ترین قیمت : 56.05

Filed Under: خرید vpn گوشی اپل, کریو Tagged With: انرژی, بازاریابی, پذیر, پریدن, تجدید, توسط, کار, کسب, مدل, مفاهیم, موارد, های, و

Primary Sidebar

نوشته‌های تازه

  • نحوه تماشای آن در سال 2022 (به روز رسانی فوریه 2022)
  • انیمیشن Shenmue Drops اولین نگاه به اولین سریال
  • چگونه Hulu را در ترکیه تماشا کنیم؟
  • چگونه Inventing Anna را به صورت آنلاین از هر کجا تماشا کنیم