
- نورد کردن نسخه جدید آن نرم افزار پشتیبانی است که فرمت پشتیبانی به 20 کشور و منطقه با توجه به یادداشتهای انتشار را نشان می دهد.
- غول فناوری نیز اجازه کاربران زبان مورد نظر برنامه پشتیبانی بدون در نظر گرفتن محل اقامت خود را انتخاب کنید.
- کاربران می توانند مشترک رفع عیب یابی یا AppleCare را از طریق چت و یا تلفن تماس بگیرید.
اپل اول با ابزار مستقل خود را قربانی خدمات پشتیبانی به مشتریان خود در نوامبر سال 2016 app پشتیبانی اپل به نام بود. در ابتدا، آن را بسیار محدود است محدود به مناطق به طور عمده ایالات متحده و کانادا. و حتی قبل از برنامه راه اندازی شد اپل را به مشتریان منتظر در صف برای مقابله با هر گونه مسائل و یا رفع مربوط به فن آوری و یا دستگاه استفاده می شود. با پشتیبانی نرم افزار, شرکت فعال مردم برای تشخیص مسائل جلوتر از زمان.
اپل با مقداری با توجه به آخرین بروز رسانی آن برای پشتیبانی برنامه بود. اعتقاد بر این است که غول فناوری در حال حاضر گسترش دهد پشتیبانی برنامه دو 20 جدید مناطق و کشورهای آن.
در نکات انتشار پشتیبانی اپل نرم افزار نام کشورها و مناطق که آن گسترش ردپای خود را ذکر بود. با این حال، آن نیز پشتیبانی برای 9 زبان های جدید است که بازارهای جدید نشان می دهد ممکن است اضافه کرده است. زبان های جدید چک، دانمارکی فنلاندی، مجارستانی، اندونزی، نروژی، لهستانی، پرتغالی و روسی هستند. این به این معنی که برنامه پشتیبانی در این مناطق نه موجود می تواند باشد.
بهتر است اپل اجازه کاربران انتخاب زبان مورد نظر خود را الآن می باشد. بدون در نظر گرفتن کشور خود یا محل کنونی”، شما می توانید زبان کمک به پلت فرم به درک بهتر را انتخاب کنید. ایده پشت نرم افزار این است که به فناوری های مشترک و یا مسائل مربوط به دستگاه را عیب یابی کاربران. در مورد کسانی که به اندازه کافی نیست، شما همیشه می توانید نمایندگان اپل را از طریق چت و یا تلفن تماس بگیرید.