
| وضعیت: نو |
: A جدید خوانده نشده، استفاده نشده کتاب در شرایط ایده آل با هیچ صفحات گم شده و یا آسیب دیده. ببینید موضوع
–> |
|||
| تکنیک های مدیریت ناشر: | جان وایلی و پسران با مسئولیت محدود | فرمت: | ||
| وزن جیبی: [544گرم | زبان 19659005]: شابک فارسی | |||
| : | 9781841124711 | EAN: | 9781841124711 |
بازاریابی در سراسر فرهنگ ها (فرهنگ برای کسب و کار سری)-شومیز جدید محصول Trompena
[اطلاعاتبیشتر19659021] توضیحات
توضیحات
بازاریابی در سراسر فرهنگ است کتاب پایه در فرهنگ برای کسب و کار سری. کتاب در این سری آدرس مهم ترین مسائل کسب و کار فعلی از دیدگاه فرهنگی به طور خاص. این کتاب توضیح می دهد که بازارهای مختلف در سراسر جهان نیز به عنوان مشتری در طیف وسیعی از زمینه های فرهنگی نیاز دارد.
نویسنده بیوگرافی
FONS TROMPENAARS مدیر از Trompenaars ورزشگاه همپدن ترنر (THT)، مرکز نوآورانه از برتری در مدیریت فرهنگی است. او است جهان مهمترین قدرت در میان فرهنگی مدیریت و نویسنده و همکار نگارش چندین کتاب، از جمله پیاده روی مرگ بود آیا, رهبران 21 برای قرن 21st و پرفروشترین در سراسر جهان سوار امواج فرهنگ. پیتر WOOLLIAMS استاد تجارت بین الملل در مدرسه کسب و کار Anglia است. او همچنین مالک/شریک در Trompenaar ورزشگاه همپدن ترنر است.
مشخصات نویسنده (نویسندگان)
Fons Trompenaars پیتر Woolliams
ناشر جان وایلی و پسران با مسئولیت محدود
در تاریخ 20/08/2004
انتشار زبان (s)
[قالبفارسیشابک-10شومیز19659023]
1841124710
شابک 13
9781841124711
فروش نوع
& سری بازاریابی
فرهنگ عنوان برای انتشار اطلاعات کسب و کار سری
کشور انگلستان انتشار
Capstone انتشارات با مسئولیت محدود
ابعاد
وزن 544 گرم
عرض
mm 158
ارتفاع
230 میلی متر
ستون فقرات [مشخصاتناشر19659023] 20 mm
صفحه گذاری 354
ارزان ترین قیمت : 13.41
