اولین کریسمس که دوست پسرم و من با هم بودیم به یک مهمانی تعطیلات رفتیم که به میزبانی برخی از او برگزار شد دوستان. هدایا ، هم به افراد و هم از طریق مبادله سانتا مخفی ، مبادله می شد. پسرم تصمیم گرفته بود كه سهم خود را منحصراً در كیسه هایی بپوشاند كه چنان چروكهایی پوشانده شده باشد و به نظر می رسید قبلاً دور انداخته شده بودند ، روزنامه قدیمی به طرز حیرت انگیزی در اطراف جعبه های کفش ، و یك هدیه فقط در یك كیفای مواد غذایی قدیمی با كمان روی آن قرار گرفته بود. 19659004] وقتی یک روز قبل از مهمانی این کار بسته بندی را دیدم ، مودبانه پیشنهاد کردم که شاید ما برای خرید برخی از کاغذهای بسته بندی و کیسه های هدیه به فروشگاه برویم. به نظر می رسد ، شاید بهتر بودیم هدایای خود را به همان روشی که او آنها را بسته بندی کرده بود ، واگذار نکنیم.
یک مطالعه جدید از دانشگاه نوادا نشان می دهد که بسته بندی ارائه ها به طور منظم انتظارات شخصی را از آنچه در آن وجود دارد ، برمی انگیزد ، گزارش های نیویورک پست وقتی کسی کار بسته بندی کمتری انجام دهد ، مردم انتظارات کمتر از آنچه که هدایای در هنگام باز کردن آن دارند ، داشته باشند. این بدان معنی است که هدیه خوب بسته بندی شده شما حتی بهتر از شما صرف می شود اگر شما یک ساعت وقت صرف کنید تا آن را بی نقص به نظر برسد.
محققان دریافتند که افرادی که هدیه های بسته بندی شده خوبی را دریافت کرده اند ، نیز از آن ناراحت هستند تا افرادی که همان هدیه را ضعیف دریافت می کردند. اگر انتظارات زیادی دارید ، اگر چیزی از آنها برآورده نشود ، ناامید خواهید شد. در این مطالعه مشخص شد که احساس هنگامی که هدیه به یک دوست عزیز داده می شود و نه یک آشنا ، بدتر است.
به عنوان مثال ، اگر کسی یک کیسه بقالی فروشی را به عنوان هدیه به شما هدیه دهد ، شما هستید. احتمالاً انتظار نمی رود که یک Rolex باشد. برعکس ، شما احتمالاً انتظار ندارید که هدیه ای زیبا و زیبا با یک کمان زیبا بسته شود که حاوی یک جفت جفت جوراب جوراب جدید باشد.
تمام این حرف ها را می گویند ، این کار بسته بندی شاد ممکن است به هیچ وجه ایده خوبی نباشد. در حالی که من تأیید می کنم که من هنوز هر چیزی را که در یک کیسه خرید فروشگاه های مواد غذایی به پایان برسد ، دوباره می بندم ، آن کار ممکن است در تمام مدت انجام شود.
.