
یک هفته پس از آن حادثه مشهور ، توییتر اعلام کرد که ممکن است برخی از داده های کاربرانشان بدون اجازه آنها با شرکای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده باشد. با این حال ، آنها به طور مشخص توضیح دادند كه هیچ اطلاعات حساس در این اشتراک غیرمجاز داده ها درگیر نیست. این می تواند یک رویداد غیر مرتبط باشد ، زیرا توییتر به ما اطمینان داد که آنها مشکل را در آن زمان برطرف کرده اند. احتمالاً ، آنها بعداً بعداً تغییر شکلهای غلط دیگری را فهمیدند ، زیرا تحقیقات آنها آشکار شد و نکات مشکل ساز دیگری را کشف کرد.
خطایی یا نه ، این واقعه نمونه دیگری است که چرا نمی توان به داده های افراد اعتماد کرد. وقایع اخیر احتمالاً کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده را وادار می کند تا درباره آنچه دقیقاً اتفاق افتاده است ، تحقیق کند ، احتمالاً منجر به جریمه سنگین شود. البته برای کاربرانی که هم اکنون شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را با بسیاری از اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته اند ، این آسیب وارد شده است. اگر می خواهید حداقل در آینده برای محافظت از داده های خود کاری انجام دهید ، پیش بروید و تنظیمات شخصی سازی و داده های خود را بررسی کنید و همه جعبه هایی را که در آنجا پیدا خواهید کرد را علامت بزنید.
آیا هنوز به توییتر اعتماد دارید یا ترجیح می دهید از یک بستر رسانه اجتماعی مختلف استفاده کنید؟ در مورد ترجیح شما در نظرات زیر ، یا در مورد اجتماعی ما ، در فیس بوک و توییتر به ما اطلاع دهید.