آن زمان هیجان انگیز در بخش Huawei در گوشی های هوشمند است. آن در حال حاضر جهان سوم بزرگترین و آن در تب و تاب بودن راه اندازی P20 و طرفدار P20 شدند flagships مسلما اولین گوشی های آن نفوذ جریان اصلی آگاهی، basking نیست.
بنا به آمار IHS Markit، Huawei محموله های گوشی های هوشمند توسط 14 درصد بیش از سال گذشته برای 39.3 میلیون افزایش یافته است و در حال حاضر 11 درصد از بازار را کنترل.
ژانگ Anson مرد با capitalising در این حرکت و ایجاد کسب و کار خود را در بریتانیا است. این شرکت در سال 2009 ملحق داشتن، ژانگ به عنوان مدیر کشور جمهوری چک و فنلاند قبل از تبدیل شدن مديرعامل Huawei گروه کسب و کار مصرف کننده در بریتانیا دو سال پیش بوده است.
مسئولیت
“من فکر می کنم مسئولیت اصلی من این است که چگونه به بهترین محصولات و کیفیت خدمات به بریتانیا”، به او می گوید که طرفدار TechRadar . “[To establish] Huawei به عنوان برند برتر در بازار بریتانیا.
“بریتانیا بازار استراتژیک [key] است. بریتانیا یکی از بزرگترین کشورهای اروپا است و در حال حاضر نیز به رسمیت شناخته شده [across the continent] به عنوان یک علامت تجاری در کشورهای دیگر مانند اسپانیا و ایتالیا هستیم.”
Huawei در تلاش خود را در بازار آندروید شلوغ افتراق متمرکز بر نوآوری با هوش مصنوعی (AI) و ویژگی های تصویربرداری پیشرفته قوی نمایندگان فروش از آن شدند flagships جدید.
ژانگ Huawei به شهرت برای نوآوری در بریتانیا می خواهد اما می پذیرد که بازاریابی نقش کلیدی در ساخت محصولات خود مطلوب
“آن در مورد فناوری در مقابل مد” را بازی کند، او توضیح می دهد. “از آن نقش خود را به ایجاد نام تجاری است. یک طرف ما را در نوآوری اصرار دارند اما از سوی دیگر ما در حال تلاش برای ساخت تا طرف مد نام تجاری. عملکرد [It’s not just about] اما همچنین عکاسی [things like].”
این نام تجاری یک ساختمان به اندازه کافی دشوار است اما Huawei دو است. کنار این دستگاه های پایان بالا تحت پرچم Huawei, آن نیز بیشتر از گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تحت نام تجاری افتخار بیش از حد تولید. این سخت به توضیح به مصرف کنندگان است؟ اگر هر چیزی، ژانگ استدلال می کند داشتن دو دامنه به شکستن را به بازارهای جدید آسانتر است.
“من اصلا فکر می کنم در تضاد است. ما یک پیام روشن به نام تجاری برای Huawei [and Honor]، “می گوید ژانگ. “Huawei نوآوری متمرکز تر و حق بیمه با نام تجاری که در آن ما را بیشتر از تکنولوژی پیشرو است.
“زندگی مردم می رویم متفاوت باشد و مردم در کشورهای مختلف متفاوت می رویم و ما نیاز به درک آنچه آنها می خواهند و چه تنظیمات خود را به کاربر نهایی و و. با دو علامت های تجاری ما به راحتی می توانید این کار.”
اپراتور و خرده فروش پشتیبانی ضروری برای هر توسعه چنین است. با تنها بسیاری از دستگاه های آنها می تواند سهام، ترویج و آموزش کارکنان خود را در نگه داشتن روابط خوب با همکاران نیز در لیست اولویت ژانگ است خواهد بود.
“من فکر می کنم آن مورد اعتماد است. ما با محصولات ما غیر این صورت بسیار راحت هستند ما [wouldn’t have had the growth]. ما نیاز به ارتباطات مناسب برای شرکای ما و همچنین ما کاربران نهایی را انجام دهید. [We will] صحبت کردن با همکاران حرفه ای و ایجاد اعتماد به نفس خود را. ”
در روز قبل از جلسه ما رقیب چینی Xiaomi (جهان بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند) معامله با سه پدر و مادر شرکت Hutchison CK که دید گوشی های خود مواجه نگردند در بریتانیا موافقت کرده است. وقتی از او پرسیدند که آیا چینی چند بازیکن ناآشنا به انگلستان خواهد شد مصرف کنندگان طرح خود Huawei آسیب او بیان اعتقاد خود به شرکت شنژن بر اساس طرح به عنوان یک شرکت که تولید با کیفیت بالا، دستگاه های نوآورانه شناخته می شود به اشتباه، است.
“اگر ما می تواند ارائه این جاه طلبی، ما می تواند برنده بازار بریتانیا،” او می گوید.