• Skip to content
  • Skip to primary sidebar

خرید VPNvip خرید VPN خرید کریو خرید kerio فیلتر شکن خرید فیلترشکن vip vpn

خرید VPN خرید کریو خرید وی پی ان خرید vipVPN خرید kerio فیلترشکن Vip vpn

Header Left

vip vpn
vipvpn

سازمان رقابت فرانسه 166 میلیون دلار گوگل را جریمه کرده است

دسامبر 21, 2019 by کانکشن هوشمند

 دفاتر google "عنوان =" دفاتر Google "/> </div>
<ul>
<li><strong> Autorité de la concurrence دریافته است که Google با تبلیغ کنندگان و وب سایت ها خیلی ناعادلانه است. </strong></li>
<li><strong> به کاربران جستجوی Google با تبلیغاتی ارائه می شود که ممکن است با منافع آنها سازگار نیست. </strong></li>
<li><strong> Google جریمه ای را پرداخت خواهد کرد و همچنین مرجعیت آنچه را که می خواهند در مورد آن انجام دهند را مطلع خواهد کرد. </strong></li>
</ul>
<p> مرجع رقابت فرانسه (Autorité de la همزمان) تصمیم گرفته است که جستجوی خود Google باشد. سیاست تبلیغات "متناقض و بسیار دلخواه است ، بنابراین آنها تصمیم گرفتند جریمه 166 میلیون دلاری (150 میلیون یورو) را به غول فناوری تحمیل کنند. گزارشی که همراه با تصمیم است ، شیوه های سوءاستفاده را بر اساس موقعیت غالب که گوگل در آن قرار دارد ، تحمیل می کند. زمینه تبلیغات آنلاین: به طور خاص ، زمینه ای که در تبلیغات Google قرار دارد ، برای شرکت های خاص گیج کننده ، مات ، تصادفی و با هدف ناعادلانه شناخته می شود. </p>
<p> علاوه بر جریمه ، که از این موارد نیست از نظر فناوری ، بزرگی که باعث ایجاد عرق Google می شود ، از شرکت فن آوری خواسته شده است تا تدوین قوانین عملیاتی را که تعیین می کند چگونه Google Ads کار می کند ، مشخص کند و هنگامی که Google تصمیم به تعلیق حسابها می دهد ، چه روشی را دنبال می کند. فرانسوی ها با صراحت گوگل را به شفاف بودن و به کارگیری الگوریتم های تبعیض آمیز متهم می کنند ، بنابراین آنها توضیحات خاصی را درخواست می کنند. مدت زمان پاسخگویی به گوگل ، دو ماه گزارش برای مقاصد آن و شش ماه برای اجرای اقدامات اصلاحی است. </p>
<p> برای توجیه اینکه چرا مرجع به نتیجه گیری فوق رسیده است ، آنها بینش خود را در قالب ارائه می دهند. نمونه ها با شروع "نتایج طبیعی" و "نتایج حمایت شده" در جستجوی ، مقامات Google را متهم می كنند كه در مورد چگونگی كار گذاشتن در حراجی ، و چگونگی تنظیم تعامل بین تبلیغ كنندگان و كاربر ، ناكام است. علاوه بر این ، در بیشتر موارد ، تبلیغ کنندگان قادر به تخمین یا پیش بینی تأثیر کمپین و میزان تبلیغی که برای پول خود می گیرند نیستند. </p>
<p> مرجع فرانسوی با پرونده ای ادامه می دهد که نشان می دهد چگونه شرکت قوانین را تبلیغ می کند. به صورت انتخابی ، ممنوعیت برخی از سایتها در حالی که دیگران با محتوای مشابه دست نخورده باقی مانده اند. به عنوان مثال وب سایت های Gibmedia یک ویژگی مشخص است ، زیرا وب سایت های این شرکت به حالت تعلیق درآمدند در حالی که گوگل به تبلیغ تبلیغات از همان نوع که از طرف شرکت های دیگر ادامه می یابد متوقف شد. </p>
<p> موضوع جدی دیگر اتهام عدم حمایت از توسعه سایت های جدید است. . همانطور که باید ، گوگل به دنبال ارتقاء توسعه وب سایت های نوآورانه نیست و در حقیقت گفته می شود که این شرکت برعکس عمل می کند. ارجاع طبیعی به وب سایتهای کم آگاهی کمک نمی کند تا مخاطب را پیدا کنند و این سکوها را مجبور به پرداخت مبالغ زیادی به گوگل می کند یا از همان ابتدای کارشان غرق می شوند. </p>
<p> <em> نظر شما در مورد بالا چیست؟ ما را در نظرات زیر ، یا در مورد اجتماعی خود ، در فیس بوک و <a href= توییتر به ما اطلاع دهید.

Filed Under: France, Google, Google Ads, Google Search, News Tagged With: است, جریمه, دلار, را, رقابت, سازمان, فرانسه, کرده, گوگل, میلیون

Primary Sidebar

نوشته‌های تازه

  • نحوه تماشای آن در سال 2022 (به روز رسانی فوریه 2022)
  • انیمیشن Shenmue Drops اولین نگاه به اولین سریال
  • چگونه Hulu را در ترکیه تماشا کنیم؟
  • چگونه Inventing Anna را به صورت آنلاین از هر کجا تماشا کنیم