Corsa-e جدید Vauxhall به احتمال زیاد بسیاری از دوستان با انواع بی تاب و علاقه به ایده یک ماشین تمام الکتریکی باز است ، اما وقت و تمایل به شارژ باتری خود را ندارد.
چرا؟ قرار است در آوریل سال آینده با ظرفیت شارژ سریع DC 100kW برای پر کردن باتری 50 کیلووات وارد شود. این ویژگی اضافی نیست ، و می تواند بسیاری از افراد را که در غیر این صورت مجبور به شارژ باتری از طریق پر شدن به یک جایگاه پر کردن سوخت می شوند ، بکشاند.
یک توقفگاه پنج دقیقه ای یا ، به طور بالقوه ، بسیاری از دقایقی که منتظر تکمیل آن میله های باتری هستید ، شاید به همین دلیل است که بسیاری از ما تصمیم گرفته ایم که با حرکت به سمت یک وسیله نقلیه برقی آتش را آویزان کنیم. این هنوز ناامید کننده ترین جنبه مالکیت اتومبیل برقی است و عمدتاً مربوط به زیرساخت ها است.
(اعتبار تصویر: Rob Clymo)
(اعتبار تصویر: Rob Clymo)
(اعتبار تصویر: Rob Clymo) [19659007] تصویر 4 از 4
(اعتبار تصویر: Rob Clymo)
داشتن خودرویی که بتواند سریع آن را شارژ کند ، بنابراین یک مزیت قطعی است. با وجود پتانسیل شارژ مجدد آن که می تواند به معنای واقعی Corsa-e باشد ، می تواند توجه خوبی داشته باشد ، با فرض اینکه شما می توانید یک ایستگاه خالی شارژ 100 کیلو وات را پیدا کنید.
به عبارت واقعی این بدان معنی است که شما می توانید 160 مورد دیگر را بدست آورید. در حدود نیم ساعت مایل یا بیشتر ، که مسلماً بسیار مفید است. Vauxhall همچنین تأکید می کند که Corsa-e دارای برد 205 مایل است که از طریق صدور گواهینامه WLTP اخراج شده است. این اتومبیل همچنین با یک شارژر نسبتاً آرام تر 11 کیلووات همراه خواهد بود که شما را در حدود 7.5 ساعت با استفاده از جعبه دیواری داخلی در خانه شارژ می کند.
وصل و بازی
جدا از آن ، مطمئناً هیچ چیز انقلابی در مورد کورسا وجود ندارد. در بخش به نظر می رسیم ، اما Vauxhall واقعاً برند خطوط طراحی جنجالی نیست. آنچه شما دریافت می کنید یک اتومبیل بسیار سر راست است و در راه غافلگیری زیاد نیست.
جالب اینجاست که Corsa-e نیز به عنوان گزینه بنزینی و دیزلی در دسترس خواهد بود و در نتیجه ، درگاه شارژ جایی است که درپوش سوخت معمولی خواهد بود. اگر به خارج از خانه بروید و به آنجا بیاندازید ، ممکن است این گزینه تنها گزینه باشد.
اگرچه این یک چیز بزرگ نیست ، جالب است بدانید که آیا واکنش مردم را تحریک می کند یا خیر. کسانی که ترجیح می دهند فقط باتری را که در مغازه ها قرار دارد ، به جلو بیاندازند. دلیل دیگری که به عنوان مثال ، Renault Zoe جدید به خوبی کار می کند ، به عنوان نقطه شارژ در بینی ماشین است.
در جاهای دیگر ، در حالی که شما به این واقعیت اشاره می کنید که این یک مدل 'e' است ، كورسا از همه زواياي متعارف به نظر مي رسد. انتهای جلو و عقب کار را به اتمام می رساند در حالی که کمی در وسط هیچ دسترسی مزخرفی به داخل کشور از طریق چهار درب در مثال ارائه شده در اینجا ارائه نمی دهد. چرخ های آلیاژی 17 اینچی بد بو در مثال روز مطبوعات ، ذهن بسیار هیجان انگیز را تحریک می کردند.
لمس پریمیوم
با نگاهی به یک ظاهر طراحی داخلی ، احساس کلی شبیه است. این یک طرح نسبتاً گوشتی و سیب زمینی است که در بین افراد زیادی که دوست دارند محبوبیت زیادی پیدا کند و کورسا پرفروش فعلی را نیز خریداری کرده است.
به گفته وی ، Vauxhall به وضوح دارای خسارت مناسبی در افزودن برخی از لمس های برتر به ادویه است. داخلی ، حداقل با مدل Elite Nav-trim خود. این صندلی فضای کافی را برای چهار بزرگسال فراهم می کند و به عنوان یک جایزه دیگر ، ماشین از این لحاظ کم کم تعجب آور است. [اتاق19509002] به نظر می رسد که باتری کاملاً باهوش به قسمت زیرین Corsa-e فرو رفته است ، به این معنی که اتاق پیشنهادی باعث می شود که شما به زودی فراموش کنید که سوار بر یک سلولی از سلول هستید. کفپوش در خارج از خانه ، فضای بوت خوشبختانه برای فروشگاه مواد غذایی هفتگی شما بسیار مناسب است ، که احتمالاً در بسیاری از موارد از سفر کورسا استفاده می شود. ما می خواهیم ببینیم که با اشیاء بزرگتر چطور ، مانند صندلی چرخدار تاشو حرکت می کند.
Corsa-e Vauxhall یک مشخصات فنی نسبتاً قوی را نیز ورزش خواهد کرد. همانطور که اکنون از خریداران انتظار می رود ، سطح ویژگی ها و قابلیت های موجود در داخل از نظر منطقی کاملاً پرخاصیت است. به عنوان مثال ، Apple Car Play و Android Auto بخشی از بسته های مشابه با شارژ صوتی بلوتوث و تلفن های هوشمند بی سیم هستند. یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی در داشبورد وجود دارد که از نظر چشم بسیار خوب است و امکان دسترسی به گزینه هایی مانند برنامه های داخل اتومبیل مورد نظر شما را فراهم می کند. ارزان تر از مدل SE Nav سطح ورودی از صفحه لمسی هفت اینچی کوچکتر برخوردار است. در همین حال ، دستیار فعال لین یکی از نکات برجسته ایمنی است.
(اعتبار تصویر: Rob Clymo)
(اعتبار تصویر: Rob Clymo)
(اعتبار تصویر: Rob Clymo)
(اعتبار تصویر: Rob Clymo)
در زیر آن کنسول میانی دارای یک شوتر مرتب است ، که به شما امکان می دهد حالت های درایو را انتخاب کنید ، با گزینه های عادی ، Eco و Sport انتخاب کنید در حالی که اکو با کمال تعجب کمترین مصرف انرژی باتری را در حالت اسپرت فراهم می کند از موتور می توانید به 134 اسب بخار برسید. بدون شک ذخایر انرژی باتری در نتیجه رنج خواهد برد ، اگرچه ترمز احیا کننده ای وجود دارد تا بتواند مقداری آب میوه را به آن سلول ها برگرداند. از طرف دیگر ، حالت اکو دسترسی به 81 اسب بخار قدرت را فراهم می کند ، که برای آب و هوای شهر کافی است.
آنچه که Corsa-e دوست دارد رانندگی کند ، با این وجود هنوز مشخص نشده است زیرا Vauxhall تاکنون بیشتر روزنامه نگاران را محدود کرده است. یک مسافر سواری ، اخیراً در Bruntingthorpe Provound Ground در لسترشایر. ما برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ، Corsa-e را دیدیم ، جایی که ورزش اوپل را نشان می داد و در آنجا خوب به نظر می رسید. همین مسئله را می توان برای نسخه برچسب گذاری شده Vauxhall آن در انگلستان ، به ویژه نمونه آبی در این عکس ها گفت. این یک سرگردان نیست ، اما ما خطوط کم کلید را دوست داریم.
قدم بعدی این است که پشت فرمان بروید و آن را بگذارید ، و این پتانسیل شارژ سریع از طریق سرعت های آن است. زیرساخت شارژ وصله ای اجازه این کار را دارد. در مورد قیمت گذاری ، پس از اعطای کمک مالی دولت انگلستان ، مدل سطح پایه با 26،490 پوند (حدود 34،000 دلار ، 49000 دلار AU) شروع می شود ، بنابراین رقابتی است.
