جزئیات
مورد وضعیت: نو |
: A جدید خوانده نشده، استفاده نشده کتاب در شرایط ایده آل با هیچ صفحات گم شده و یا آسیب دیده. ببینید |
نویسنده: | فیونا آرمسترانگ گیبس، مک لارن Tamsin | |
ناشر: انتشارات بلومزبری | موضوع: محل | |||
کسب و کار و اقتصاد & صنعت نشر: لندن | فرمت: | |||
وزن جیبی: | g 823 | زبان: انگلیسی | ||
شابک: | 9781472579317 | EAN: | 9781472579317 |
مدل کفش بازاریابی: کسب و کار کفش توسط Tamsin مک لارن فیونا…
محصول جزئيات نویسنده ویژگی های کلیدی
(s)
فیونا آرمسترانگ گیبس، مک لارن Tamsin
ناشر ماشین انتشارات PLC
تاریخ از انتشار
04/05/2017
[زبان(ها)فرمتانگلیسی19659027]
شومیز شابک-10
1472579313
شابک 13
9781472579317
نوع
کسب و کار و حسابداری & های حرفه ای: کتاب های درسی & مطالعه راهنماهای سری
عنوان
بی مورد نیاز خواندن محدوده
شناسه محصول (ePID)
222437213
[انتشاردادهها
لندن
محل انتشار
کشور انتشار
مشخصات ناشر انگلستان
19659027] رنگ 200 توجه داشته باشید محتوا نقش و نگار ماشین
illus
ابعاد وزن
g 823
عرض
210 mm
ارتفاع
270 mm
صفحه بندی
240 [جدولتوضیحات19659046]
محتویات
1. مقدمه مصرف کننده مد کفش; مصرف جهانی کفش; چه رفتار مصرف کننده است?; انگیزه های مصرف کننده; فرآیند تصمیم خرید; اخلاق در عمل: دفع و بازیافت کفش; تحقیقات رفتار مصرف کننده در حال ظهور; نقش جريان در مدل کفش; مطالعه موردي: Birkenstock; چشم انداز صنعت: Jasmin Sanya خریدار کفش برای هاروی نیکولز; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 2. کفش طراحی ساخت و تولید معرفی. ایجاد زنجیره تامین کفش; مفاهیم طراحی; منابع مواد اولیه و قطعات; ساخت کفش; فرآیندهای عملیاتی؛ محدوده و توسعه سبک; چشم انداز جهانی تولید کفش; اخلاق در عمل: مردم، مکان و تولید؛ مطالعه موردی: سه بعدی چاپ شده کفش; چشم انداز صنعت: Tricia Salcido, صاحب شرکت نرم کفش ستاره; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 3. مقدمه تجارت جهانی کفش; جریان جهانی کفش از طریق قاره; تعرفه های تجارت; مطالعه موردی: اتحادیه اروپا تعرفه های تجارت در کفش; موافقت نامه تجارت آزاد; اخلاق در عمل: کفش آفریقایی تجارت; نقش خریدار در یافتن منابع منجر به روند کفش; تدارکات و مشروعیت; هزینه کفش; توزیع عمده فروشی; مطالعه موردی: باتا هندوستان گیم; چشم انداز صنعت: ج.ج. ساندرز، مدیر عامل، کفش بریتانیا انجمن; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 4. مقدمه چشم انداز خرده فروشی و e دم; خرده فروشی و طبقه بندی محصول برای مدل کفش; کانال های خرده فروشی و بازیکنان کلیدی; متخصصان کفش; خرده فروشان nonspecialist; E-مس; چند- و خرده فروشی Omni کانال; حالت از ورود به بازار; خرده فروشی دگرگونی; اخلاق در عمل: حداقل و دستمزد زندگی; مطالعه موردي: Sneakerboy; چشم انداز صنعت: ماری استوارت، ماه Brog; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 5. استراتژی های مدیریت برای خرده فروشی رشد مقدمه; خرده فروشی استراتژی چیست?; پروژۀ پلانهای استراتژی توسعۀ; برنامه ریزی استراتژیک و اجرای; اقدام استراتژیک و ارزیابی; اخلاق در عمل: ملاحظات فرهنگی بین المللی؛ مورد مطالعه: استراتژی های خرده فروشی در رکود; چشم انداز صنعت: مارک گودمن، مدیرعامل Giancarlo ریچی; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 6. تجارت بصری و مفاهیم طراحی برای خرده فروشی، E دم، و عمده فروشی مقدمه; تجارت بصری برای مدل کفش چیست?; کفش سنتی محیط فروشگاه تست شده; اصول طراحی خرده فروشی; تئاتر خرده فروشی; چالش های بصری تجارت مد کفش; مصرف کننده تجربه سفارشی سازی و شخصی سازی; عمده فروشی و تئاتر روابط عمومی؛ اخلاق در عمل: یکی کردن آژانس طراحی; چشم انداز صنعت: مارک Debieux مدیر فروشگاه که Cheaney & Sons; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 7. هویت نام تجاری و حفاظت مقدمه; یک علامت تجاری چیست?; ردههای صفحه کفش مارک; نشانه شناسی، معماری با نام تجاری و نام تجاری محکم; حفاظت از نام تجاری; اخلاق در عمل: Louboutin مسیحی در مقابل ایو سن لوران; فرهنگ جعلی جهانی; مطالعه موردی: آگ استرالیا; چشم انداز صنعت: مارگارت Briffa، موسس همکار Briffa; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 8: معرفی مدیریت نام تجاری; مدیریت برند چیست?; اندازه گیری موفقیت و آگاهی و پذیرش; چه همکاری موفقیت آمیز تجاری می سازد?; ایجاد آیکون کفش. اخلاق در عمل: سرمایه گذاری اجتماعی; مطالعه موردی: دکتر مارتنز; چشم انداز صنعت: تریسی Neuls، طراح; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 9. ارتباطات بازاریابی: رسانه و روابط عمومی معرفی; ارتباطات بازاریابی چیست?; تحقیقات بازار; تبلیغات روابط عمومی؛ مطالعه موردی: هالیوود Courting; مدیریت حوادث و حمایت. فروش مستقیم; کفش در صفحه نمایش دیجیتال تحولات; مدیریت و اندازه گیری اثربخشی آنلاین; ارتباطات بازاریابی تجارت; اخلاق در عمل: ملاحظات قانونی و فرهنگی؛ مطالعه موردی
نویسنده بیوگرافی
فیونا آرمسترانگ گیبس الانبياء، مد در دانشگاه جان مورز لیورپول انگلستان است. Tamsin مک لارن برنامه رهبر مد بازاریابی در دانشگاه وینچستر انگلستان است.
ارزان ترین قیمت : 24.88
(s) | فیونا آرمسترانگ گیبس، مک لارن Tamsin | |
ناشر ماشین انتشارات PLC | ||
تاریخ از انتشار | 04/05/2017 | |
[زبان(ها)فرمتانگلیسی19659027] | ||
شومیز شابک-10 | 1472579313 | |
شابک 13 | 9781472579317 | |
نوع | کسب و کار و حسابداری & های حرفه ای: کتاب های درسی & مطالعه راهنماهای سری | |
عنوان | بی مورد نیاز خواندن محدوده | |
شناسه محصول (ePID) | 222437213 | |
[انتشاردادهها | ||
لندن | ||
محل انتشار | کشور انتشار | مشخصات ناشر انگلستان |
19659027] رنگ 200 توجه داشته باشید محتوا نقش و نگار ماشین | ||
illus | ||
ابعاد وزن | ||
g 823 | ||
عرض | 210 mm | |
ارتفاع | 270 mm | |
صفحه بندی | 240 [جدولتوضیحات19659046] | |
محتویات | 1. مقدمه مصرف کننده مد کفش; مصرف جهانی کفش; چه رفتار مصرف کننده است?; انگیزه های مصرف کننده; فرآیند تصمیم خرید; اخلاق در عمل: دفع و بازیافت کفش; تحقیقات رفتار مصرف کننده در حال ظهور; نقش جريان در مدل کفش; مطالعه موردي: Birkenstock; چشم انداز صنعت: Jasmin Sanya خریدار کفش برای هاروی نیکولز; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 2. کفش طراحی ساخت و تولید معرفی. ایجاد زنجیره تامین کفش; مفاهیم طراحی; منابع مواد اولیه و قطعات; ساخت کفش; فرآیندهای عملیاتی؛ محدوده و توسعه سبک; چشم انداز جهانی تولید کفش; اخلاق در عمل: مردم، مکان و تولید؛ مطالعه موردی: سه بعدی چاپ شده کفش; چشم انداز صنعت: Tricia Salcido, صاحب شرکت نرم کفش ستاره; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 3. مقدمه تجارت جهانی کفش; جریان جهانی کفش از طریق قاره; تعرفه های تجارت; مطالعه موردی: اتحادیه اروپا تعرفه های تجارت در کفش; موافقت نامه تجارت آزاد; اخلاق در عمل: کفش آفریقایی تجارت; نقش خریدار در یافتن منابع منجر به روند کفش; تدارکات و مشروعیت; هزینه کفش; توزیع عمده فروشی; مطالعه موردی: باتا هندوستان گیم; چشم انداز صنعت: ج.ج. ساندرز، مدیر عامل، کفش بریتانیا انجمن; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 4. مقدمه چشم انداز خرده فروشی و e دم; خرده فروشی و طبقه بندی محصول برای مدل کفش; کانال های خرده فروشی و بازیکنان کلیدی; متخصصان کفش; خرده فروشان nonspecialist; E-مس; چند- و خرده فروشی Omni کانال; حالت از ورود به بازار; خرده فروشی دگرگونی; اخلاق در عمل: حداقل و دستمزد زندگی; مطالعه موردي: Sneakerboy; چشم انداز صنعت: ماری استوارت، ماه Brog; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 5. استراتژی های مدیریت برای خرده فروشی رشد مقدمه; خرده فروشی استراتژی چیست?; پروژۀ پلانهای استراتژی توسعۀ; برنامه ریزی استراتژیک و اجرای; اقدام استراتژیک و ارزیابی; اخلاق در عمل: ملاحظات فرهنگی بین المللی؛ مورد مطالعه: استراتژی های خرده فروشی در رکود; چشم انداز صنعت: مارک گودمن، مدیرعامل Giancarlo ریچی; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 6. تجارت بصری و مفاهیم طراحی برای خرده فروشی، E دم، و عمده فروشی مقدمه; تجارت بصری برای مدل کفش چیست?; کفش سنتی محیط فروشگاه تست شده; اصول طراحی خرده فروشی; تئاتر خرده فروشی; چالش های بصری تجارت مد کفش; مصرف کننده تجربه سفارشی سازی و شخصی سازی; عمده فروشی و تئاتر روابط عمومی؛ اخلاق در عمل: یکی کردن آژانس طراحی; چشم انداز صنعت: مارک Debieux مدیر فروشگاه که Cheaney & Sons; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 7. هویت نام تجاری و حفاظت مقدمه; یک علامت تجاری چیست?; ردههای صفحه کفش مارک; نشانه شناسی، معماری با نام تجاری و نام تجاری محکم; حفاظت از نام تجاری; اخلاق در عمل: Louboutin مسیحی در مقابل ایو سن لوران; فرهنگ جعلی جهانی; مطالعه موردی: آگ استرالیا; چشم انداز صنعت: مارگارت Briffa، موسس همکار Briffa; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 8: معرفی مدیریت نام تجاری; مدیریت برند چیست?; اندازه گیری موفقیت و آگاهی و پذیرش; چه همکاری موفقیت آمیز تجاری می سازد?; ایجاد آیکون کفش. اخلاق در عمل: سرمایه گذاری اجتماعی; مطالعه موردی: دکتر مارتنز; چشم انداز صنعت: تریسی Neuls، طراح; خلاصه; سوالات بحث; تمرینات; واژه های کلیدی 9. ارتباطات بازاریابی: رسانه و روابط عمومی معرفی; ارتباطات بازاریابی چیست?; تحقیقات بازار; تبلیغات روابط عمومی؛ مطالعه موردی: هالیوود Courting; مدیریت حوادث و حمایت. فروش مستقیم; کفش در صفحه نمایش دیجیتال تحولات; مدیریت و اندازه گیری اثربخشی آنلاین; ارتباطات بازاریابی تجارت; اخلاق در عمل: ملاحظات قانونی و فرهنگی؛ مطالعه موردی | |
نویسنده بیوگرافی | فیونا آرمسترانگ گیبس الانبياء، مد در دانشگاه جان مورز لیورپول انگلستان است. Tamsin مک لارن برنامه رهبر مد بازاریابی در دانشگاه وینچستر انگلستان است. | |
ارزان ترین قیمت : 24.88