• Skip to content
  • Skip to primary sidebar

خرید VPNvip خرید VPN خرید کریو خرید kerio فیلتر شکن خرید فیلترشکن vip vpn

خرید VPN خرید کریو خرید وی پی ان خرید vipVPN خرید kerio فیلترشکن Vip vpn

Header Left

vip vpn
vipvpn

مدیریت بازاریابی: رویکرد رابطه (شومیز)، hollen،…

ژوئن 30, 2018 by vpn


جزئیات

:

مورد وضعیت: نو

: A جدید خوانده نشده، استفاده نشده کتاب در شرایط ایده آل با هیچ صفحات گم شده و یا آسیب دیده. ببینید موضوع

–>

تکنیک های مدیریت ناشر: آموزش و پرورش پیرسون محدود فرمت: شومیز
محل انتشار: هارلو زبان: انگلیسی
وزن: g 1520 UPC: 9780273778851
شابک: 9780273778851 EAN: 9780273778851 [19659023] مدیریت بازاریابی: رویکرد رابطه (شومیز)، hollen،…

ویژگی های محصول کلید جزئیات

نویسنده (ها)
lensen اسوند Hol ناشر آموزش و پرورش پیرسون محدود
تاریخ از انتشار 16/10/2014
(s) زبان انگلیسی
فرمت شومیز شابک-10 0273778854
شابک 13 9780273778851
سبک فروش & بازاریابی
بی محصول شماره (ePID) 209296399

انتشار داده ها
محل انتشار
هارلو پادشاهی متحده کشور انتشار
آموزش و پرورش پیرسون محدود

ابعاد وزن g 1520
عرض 196 میلی متر [مشخصاتناشرارتفاع19659028] 261 متر
صفحه بندی 720

بیانیه نسخه جزئیات سرمقاله
3 جدید نسخه

توضیحات
فهرست مطالب مطالب هدایت تور مقدمه مورد نویسنده نویسنده است منتشر کننده تقدیرنامه تقدیرنامه 1 مقدمه 1.1 1.2 معرفی مدیریت بازاریابی فرایند 1.3 (معاملاتي) بازاریابی (TM) مفهوم سنتی در مقابل مفهوم (RM) 1.4 بازاریابی رابطه موازنه معاملاتي و ارتباط مفاهیم در سراسر کتاب 1.5 چگونه از راه دور مفهوم سنتی بازاریابی مفهوم 1.6 تشکيلاتى اشکال مختلف از کنترل از راه دور 1.7 خلاصه مورد مطالعه 1.1 شکارچی بوت با مسئولیت محدود را تحت تاثیر قرار: نام تجاری نمادین بریتانیا در حال حرکت به exclusi است و fashionsQuestions برای بحث بخش مراجع در مورد ارزیابی رقابت از شرکت (داخلي) قسمت 1 فیلم تاتا نانو مطالعه: رقابت جهان ارزان ترین دو حزب carIntroduction در شناسايي 2 شايستگی های اصلی این شرکت یادگیری معرفی اهداف 2.1 2.2 ریشه های مزیت رقابتی 2.3 شايستگی های مشاهده مبتنی بر منابع (RBV) نمایشگاه 2.1 هوندا در موتورهای کوچک 2.4 بازار جهت مشاهده (ویدئویی) دیدگاه مبتنی بر منابع 2.5 ارزش نمایش مبتنی بر زنجیره ای (VBV) نسبت به نمایشگاه 2.2 نایک ارزش زنجیره نمایشگاه 2.3 زنجیره ارزش ارزش محور اوج, Inc. 2.6 فروشگاه زنجیره ارزش خدمات و 2.7 زنجیره ارزش 2.8 Internationalising مجازی ارزش زنجیره 2.9 تجربی بازاریابی نمایشگاه 2.4 Ikea را استفاده از علیرضا Summar 2.10 y مورد مطالعه 2.1 Zalando: چگونه می توان خرده فروش آنلاین پوشاک تبدیل مالی بدون بار به سود مثبت است؟ سوالات برای بحث منابع عمرانی شرکت مزیت رقابتی آموزش اهداف 3.1 3.2 معرفی کلی منابع رقابتی مزیت 3.3 معرفی مدل جامع از رقابت: سطح از ماکرو به میکرو 3.4 تجزیه و تحلیل از رقابت های ملی (الماس پورتر) 3.5 تجزیه و تحلیل مسابقه در صنعت ارزش زنجیره ای تجزیه و تحلیل 3.6 3.7 اقیانوس آبی استراتژی و ارزش نوآوری ارزش 3.1 نمایشگاه نوآوری که هتل های زنجیره ای اف 3.8 برون سپاری یک تصمیم استراتژیک Formule 1 ramework اساس ارزیابی مشتریان نمایشگاه 3.2 سونی، برون سپاری شرکت 3.9 خلاصه مورد مطالعه 3.1 سایت تخصصی: نینتندو Wii در زمان مقام اول در بازار جهانی- اما آن نیست دانلود سوالات برای بحث منابع قسمت دوم ارزیابی خارجی دریا وضعیت KETING بخش دوم فیلم مورد مطالعه مولر: مولر ماست به بازار آمریکا معرفی به رفتار مشتری II4 بخش آموزش اهداف 4.1 مقدمه 4.2 مصرف کننده B2C تصمیم گیری تأثیرات 4.3 در مصرف کنندگان تصمیم گیری نافذ هستند مثال نمایشگاه 4.1 وفاداری: وفاداری های بزرگ در مقابل وفاداری با نام تجاری نمایشگاه برند 4.2 تغییر استراتژی در زمان رکود اقتصادی مورد Skoda عالی سازمانی تصمیم ساخت 4.4 4.5 تأثیرات B2B در خرید روند ارزش مشتری تصور 4.6 و مس رضایت stomer 4.7 Spotify دوخت سفارشی سازی ارائه به مشتریان فردی 4.8 خلاصه مورد مطالعه 4.1: آنلاین موسیقی جریان شرکت globallyQuestions برای بحث و تحلیل رقیب 5 منابع و اطلاعات در حال گسترش است آموزش اهداف 5.1 مقدمه 5.2 که رقبای ما? 5.3 چگونه حال تعامل رقبا نمایشگاه 5.1 مک دونالد و برگر کینگ در تعامل نامتقارن 5.4 چگونه ما مورد رقبای ما 5.5 نقاط قوت و ضعف رقبای ما چه هستند؟ 5.6 بازار اشتراک و اشتراک منابع 5.7 اهداف و استراتژی های رقبای ما چیست؟ 5.8 الگوهای پاسخ از رقبای ما چیست؟ 5.2 نمایشگاه نقش بازی در CI به عنوان پیش بینی کننده رفتار رقابتی 5.9 شش مرحله برای تحلیل رقیب 5.10 چگونه ما می توانیم یک سازمان برای تحلیل رقیب و CI مجموعه? ضد جاسوسی، 5.3 نمایشگاه انجام شده توسط جانسون کنترل برابر Honeywell 5.11 خلاصه مورد مطالعه 5.1 غلات همکاران در سراسر جهان (CPW): بازیکن جهان شماره دو به چالش کشیدن سوالات شماره یک کلاگ برای بیوگرافی نویسنده
Hol اسوند lensen دانشیار از بازاریابی بین المللی در دانشگاه دانمارک جنوبی است و به عنوان مشاور بازاریابی برای شرکت های بین المللی و سازمان های مختلف کار کرده است. او آموزش پيرسون عبارتند از میان دیگران-بازاریابی جهانی, چاپ ششم, همچنین منتشر شده در 2014 کتاب.

ارزان ترین قیمت : 59.46

Filed Under: خرید vpn گوشی اپل, کریو Tagged With: hollen, بازاریابی, رابطه, رویکرد, شومیز, مدیریت

Primary Sidebar

نوشته‌های تازه

  • نحوه تماشای آن در سال 2022 (به روز رسانی فوریه 2022)
  • انیمیشن Shenmue Drops اولین نگاه به اولین سریال
  • چگونه Hulu را در ترکیه تماشا کنیم؟
  • چگونه Inventing Anna را به صورت آنلاین از هر کجا تماشا کنیم