آمازون به خریداران می گوید که پسوند مرورگر عسل است – کدهای کوپن و راه های دیگری برای پس انداز کردن به شما می دهد. e – بدافزار است.
پی پال در ماه نوامبر 4 میلیارد دلار عسل خریداری کرد. این یک قطعه گسترده از بدافزار است. pic.twitter.com/Di6I8RAX2X
– رایان هاچینز (ryanhutchins) 20 دسامبر 2019
عسل یک برنامه افزودنی مرورگر است که بطور خودکار پیشنهاداتی در بیش از 40000 فروشگاه آنلاین (از جمله آمازون ) و به طور خودکار کدهای کوپن را در صورت پرداخت اعمال می کند. علاوه بر این ، برنامه افزودنی می تواند قیمت یک مورد را ردیابی کرده و وقتی پایین تر از یک آستانه تعیین شده قرار می گیرد ، یک اعلان را برای کاربر ارسال کنید ، در حالی که یک برنامه پاداش نیز دارد (طلای عسل). همه آنچه گفته اند ، هانی در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کند ، به همین دلیل میلیون ها نفر آن را در مرورگر خود نصب و فعال می کنند. در ماه نوامبر ، پی پال 4 میلیارد دلار برای به دست آوردن این شرکت در پشت هانی پرداخت کرد ، این حرکتی بود که ارزش این سرویس را تأیید کرد. پی پال هنوز توضیح نداده كه برنامه ی ادغام آنها در صورت وجود یكی چیست ، اما آنها احساس می كنند كه باید به هر حال شلوغی كنند و شركت را خریداری كنند. پسوند به طور کلی و هانی به هر حال سالها با آن سازگار بوده است. مسئله در اینجا ، به گفته کارشناسان مشاغل ، این است که آمازون دقیقاً به این دلیل که اکنون بخشی از پی پال رقیب خود است ، از هانی اعتراض کرد. زمان بندی این هشدار قطعاً مشکوک است ، اما آمازون ادعا می کند که آنها صرفاً سعی در افزایش آگاهی مشتریان خود در مورد پسوندهایی دارند که بدون رضایت آنها داده های خرید شخصی را جمع آوری می کنند.
این قسمت آخر جایی است که هانیه نقطه اصلی آن را مطرح می کند. اختلاف درباره ادعاهای آمازون. هانی گفت که آنها چیزی غیر از آنچه توسط سیاست امنیتی و حفظ حریم خصوصی تعریف شده است انجام می دهند ، که کاربران قبل از فعال شدن برنامه موافقت با آن موافقت می کنند. علاوه بر این ، هانی به همه این واقعیت را یادآوری کرده است که مرتباً با شرکت های امنیتی که سرویس را ارزیابی می کنند ، کار می کنند و تابستان گذشته نقص شدید حریم خصوصی داده های کاربر را برطرف کردند که به لطف این برنامه ها کشف شد. بنابراین ، به نظر می رسد که آمازون به طرز پرحاشیه ای نسبت به آخرین خرید PayPal واکنش نشان داده است ، و به نظر می رسد این یک موضوع از رقابت تجاری است که هیچ ارتباطی با کمک به مشتریان خود برای حفظ امنیت و محافظت ندارد. اگر آمازون به زودی جایگزین عسل ارائه دهد ، این سناریو فراتر از هرگونه تردیدی تأیید می شود.
