
- جلسه ای به بحث در مورد سند چشم انداز خود را برای يک شبکه شرکت حفاری.
- طرح را نشان می دهد که سواری را به هزینه $1 و حمل تا 16 پاس engers.
- در حال حاضر، بزرگترین مشکلات هستند تمام تونل حفر و ساخت سرعت سفر راحت برای عبور engers.
امشب حفاری شرکت اطلاعات جلسه بود جای مناسب می شود اگر شما می خواهید برای شنیدن ایلان در آخرین برنامه برای شبکه زیرزمینی در LA. مشک و رهبر پروژه استیو دیویس در مورد سند چشم انداز خود را برای آینده شبکه زیرزمینی صحبت کردیم.
پیش از آن، قبل از جلسه retweeted مشک اعلام همکاری طولانی مدت با شرکت حفاری مترو لا صدای جیر جیر و که آنها به جلو رفتن با خود برنامه ای برای ساخت حلقه در شهر برای زیرزمینی سفر سیستم ثابت. مشک نیز ذکر شده چشم انداز خود را برای شبکه، توضیح که سوار واحد هزینه $1 و قادر به حمل تا 16 پاس engers می تواند. صدها تونل اندازه فضای پارکینگ در سراسر شهر وجود خواهد داشت.
اولین چالش بزرگ هنگامی که شما در حال ایجاد این نوع از پروژه حفاری تمام تونل های آن زیر شهر است. مشک است که در حال حاضر رتبهٔ یک تونل در اموال SpaceX حفر شده است و طرح این است که باقی ماندن. او تیم زیرزمینی به حفاری سریعتر وادار کردن است.
در حال حاضر, آنها هدف است که برای حفاری تونل با سرعت حلزون (0.03 مایل در ساعت) و سپس حرکت به 1/10th از میانگین سرعت بشر (0.3 MPH) راه رفتن. بزرگترین مشکل به حفر تونل می آید این واقعیت است که آنها نیاز به تقویت تونل پس از دستیابی به حتی کوچکترین فاصله و سپس حرکت تمام خاک از تونل است. این روش زمان زیادی را.
یکی دیگر از چالش های که آن را به سفر پر سرعت زیرزمینی می آید که engers پاس نیاز به احساس راحتی است که سرعت بالا است. این شرکت در حال حاضر انجام test اجرا می شود و چند صد مایل سرعت ساعت رسید.
با توجه به طرح مشک خلاء Hyperloop لوله را قادر خواهد ساخت در 300 MPH. سفر را engers نیاز به احساس امن و راحت در حالی که تجربه این نیروها G بالاتر است.