به عنوان جام جهانی تب می تواند گواه، فوتبال در نخست آن است در حال حاضر در حال گردش است. مسابقات نبوده اند (مسلما)، بازیکن معروف تر و یا گران واقع بهتر. اما بازی زیبا زشت مشکل مواجه است: طرفداران جوان تر می بودن swayed جای دیگر به دلیل قیمت بلیط افزایش و دگرگونی از جایی که آنها دریافت رسانه خود را.
در حال تماشای تلویزیون پایین است و پخش جریانی YouTube مشاهده است. بدون این طرفداران آینده بازی می تواند در شک.
اما فوتبال پخش برنامه تطبیق به نیازهای مخاطبان جوان خود نشانه و الهام گرفتن از رقبای مستقیم خود و یکی از دلایل آن در حال انجام این، به دلیل esports.
ظهور esports
بازی های رقابتی خوبی و راستی جریان اصلی رسید. خدمات از قبیل کشش شده آسان به دنبال مسابقات بازی های بی شمار در حال حاضر اتفاق می افتد. هر چه شما تناقض گویی esports-از فیفا دو Fortnite-شما می توانید وارد سیستم شوید و جریان عمل.
را بر اساس دو کمپین حدود 385 میلیون سال گذشته esports در تمام اشکال آن به دنبال و 2020 این تعداد به رشد به 589 میلیون تنظیم شده است.
پول برای آن شرکت نه به ذکر است کسانی که در جریان فوق العاده سودآور است و پایگاه های فن ظاهر فوق العاده وفادار هستند.
برای کسانی که اخراج esports به دلیل آن است که ورزش واقعی نیست از دست رفته نقطه. را، به عنوان مثال، Fortnite اخیر لیگ که که E3 امسال اتفاق افتاده است . این پیش زمینه Fortnite را 100 میلیون دلار مسابقات فضل که در دست اقدام است.
این مسابقه خیریه که در آن شخصیت انقباض و یوتیوب 50 و 50 مشهور آن به برنده شدن در یک قابلمه 3 میلیون دلار جایزه ایفا شد. نهایی صورت گرفت در مرحله packed-out و جمع شدن بود که یک نقطه همزمان مردم 700.000 در حال مشاهده اشتراک.
بله، شما بیشتر مردم تبدیل به تماشای دو تیم پا زدن توپ اما برای چیزی که در مراحل ابتدایی است این مسائل قابل توجه است.
لیگ و افسانه ها
لیگ برتر فوتبال انگلستان گرفته شده است، متوجه می شوند. منچستر سیتی و غرب متحد هم بازیکن esports در کتاب خود را در حال حاضر و این رو مردم سرمایه گذاری قماری که esports لیگ برتر اتفاق می افتد است.
و چرا هنوز با توجه به esports شاخه ورزشی بعد از همه است خوب، است که جایی که مشکل نهفته است. می دانم که حتی esports طرفداران اگر چه آنها در حال مشاهده ورزشی با وجود نام است. مطالعه توسط Nielsen در بر داشت تنها 53 درصد esports به ورزش واقعی در نظر. وقتی پرسیده می شود اگر آن را باید در بازی های المپیک، تنها 28 درصد موافقت کرد.
یک مدافع بزرگ لیگ افسانه توسعه دهنده بازی های ضد شورش برای صادرات تلفن ورزشی است. فیلم فوق العاده است که استدلال به استراحت ساخته.
ورزش نیاز به رقابت، فداکاری و فن پایه وجود دارد را هیچ چیز بهتر از تماشای مردم بالای بازی خود را در برابر رقابت.
گالاگر الی Overwatch حرفه ای در نظر است که نقش با تیم esports نابغه بد است. صحبت با TechRadar در مورد چگونه او را برای مسابقات آماده او توضیح: “راه یخ عمل در امتحان می ده ساعت در روز بازی های جدی که من بازی 100 ٪ به طور جدی گرفتن.
“که به معنای من برای برنده شدن بازی من برای انجام بهترین بازی من می تواند در هر یک از کسانی که بازی ها. وقتی شروع کردم چون من تا به حال دبیرستانی که همیشه آسان نبود. ایجاد توازن میان Overwatch بازی و خواب و رفتن به مدرسه جا واقعا تنگ بود.”
این نوع فداکاری داستان آشنا برای ورزشکاران در سراسر جهان, که آیا آنها بازی فوتبال یا دارت است و در حال حاضر همین کار را برای esports است.
جای تعجب نیست که پایه فن در حال رشد است.
تا آنجا که شما فکر می کنم که بازی مانند فیفا مردم نزدیک تر به فوتبال بیاورد، آن واقع داده بسیاری انتشار نسخه چه تماشای فوتبال فیفا اثر
مانند است. تکرار لحظه زاویه دوربین دمدمی و بریده شده مطابقت بار همه مستقیم و بی واسطه به فوتبال است که همیشه وجود دارد در بازی واقعی ممکن را ایجاد کرده است.
انگلستان انتظار دارد که طرفداران فوتبال است که رشد در رژیم غذایی روزانه از جام انتظار slickness حق بیمه را به بازی است که شما فقط می رویم به در یک روز بارانی در Stoke را فراموش کرده ام.
درخشش فوتبال سیمز بازی زیبا بهتر به سازمان دیده بان تلویزیون ساخته شده است.
پخش آموخته از بازی های رایانه ای و برخی از سبک خود را در چگونه به آنها رویکرد مسابقه فوتبال فیلمبرداری، تجزیه و تحلیل است که به شرح زیر به تصویب رسید. طولانی رفته روز هنگامی که دایره scribbled بر روی یک تکه کاغذ به عنوان تجزیه و تحلیل مسابقه کافی است.
حالا صاحب نظران دو لحظه کلیدی 的 است، قرص به چرخش زاویه دوربین زوم در عمل و از قطع و فیزیکی بازیکنان حزب گام به مناطق دیگر یکپارچه، حرکت از آسمان
را محدود
استفاده از آسمان در بریتانیا، بدون شک است ستاره که انجام این و آن در حال حاضر قرص و انجمن فن آوری در آن تجزیه و تحلیل بازی با استفاده از است.
“قرص همچنان در خط مقدم پخش مجهز به فناوری ChyronHego و Piero” آسمان ورزشی سر از فوتبال گری هیوز توضیح داد که یک واقعه اخیر .
“آنها صاحب نظران ما به شکستن لحظات کلیدی و پوشش هر جنبه ای از بازی اجازه می دهد. Opta داده به طور مستقیم به صفحه نمایش آن صاحب نظران اجازه دسترسی دو نقشه های لمسی و موقعیت، ارائه به مشتریان ما با اضافی جزئیات و عمق دو تجزیه و تحلیل تغذیه می کند.”
آسمان نیز داده ها از ورزش برای کمک در مورد پوشش خود استفاده می کند.
“همکاری خود را با ورزش اجازه می دهد تا ما را به هر لحظه از هر بازی ارائه نمایش های اضافی و دیدگاه ها از مقام یا بازیکن امتیاز-از نظر،” یادداشت هیوز.
“سپس تکنولوژی استودیو وجود دارد، که در آن به ارمغان می آورد Ncam و VR سیستم ردیابی خط یو پی اس، تشکل و تعامل اجتماعی را در محیط استودیو تیم و همچنین به شما اجازه می دهد تا ما برای ایجاد یک پنجره مجازی به استودیوی ما.”
فقط در انگلستان که در آن این یافتن پخش فوتبال اتفاق می افتد نیست. Techradar به راجر Brosel, سر محتوا و برنامه نویسی است که لیگ فوتبال لالیگا اسپانیا برگشت در مارس درباره رویکرد خود برای پخش فوتبال و آن نیز به بازی ویدئی برای الهام دنبال سخن گفت.
“دیگران نیست اولین تجربه با فوتبال در تلویزیون. در حال حاضر دریافت بسیاری از نوجوانان به فوتبال از طریق ویدئی آنها بازی به عنوان بازیکن مورد علاقه خود را در جام, “گفت: Brosel.
“آنها نمی دیدن این بازیکنان زنده بنابراین آنها می توانید به عکس های بازی به سبک از بازی نزدیک آپ توپ دوربین پشت پخش کننده به ساقه استفاده می شود تجربه کرده اند ممکن است مجازات به جای آن از زاویه یک دوربین معمولی.
“ما مایل به چه ما ارائه فوتبال به طرفداران ما و ما فکر می کنیم که بادامک آسمان ما بسیار کمک می کند.”
آسمان کم Brosel ذکر شده است اطراف از 90s. سیستم دوربین است که توسط کابل و بالاتر ظبّرس اطراف سر بازیکنان به حالت تعلیق است وقتی بازی است است.
این سریع، زیرک و برخی از عکس درخشان است که دوربین های استاتیک فقط دست می تواند ارائه دهد. دو نفر از راه دور کنترل آن: یک خلبان است که دستگاه و یکی که کنترل دوربین حرکت می کند. Brosel معتقد است که استفاده از این ارائه می دهد تا شین بازی ویدئویی را برای پخش برنامه های خود را.
“ما می خواستیم به لالیگا نگاه سرد و شما می توانید برخی از عکس های بزرگ با بادامک آسمان” گفت: Brolis. “قبل از ما استفاده, آن واقعا فقط در بازی ها استفاده می شود اما ما آن را به تبدیل شدن به استاندارد در لالیگا را می خواستم. باعث می شود پخش واقعا زیبا و زوایای تماشایی می کند.
“ما کار می کرد با باشگاه و طب مکمل و جایگزین آسمان برای همیشه در سالن های خود نصب. در هشت ورزشگاه در حال حاضر در دسترس است.”
قطعه دیگری از فن آوری مورد استفاده در لالیگا اینتل واقعی نمایش است. مورد علاقه توسط NFL، این تکنولوژی با استفاده از 38 5 k دوربین به چوب با هم نمای 360 درجه از مسابقه، پس از آن در هر زاویه حتی از نظر بازیکن دوباره بازی کرده باشد می تواند.
این به این معنی که حلقه های برجسته از مسابقه فوتبال خواهد بود به عنوان به عنوان هر بازی ویدئویی تعاملی. لالیگا است امید به آن نوآوری این است که جلب بینندگان جوان پایین کنترل کننده و سازمان دیده بان خود را منطبق است.
ویدئی دشمن ورزش، اما زمان حال و آینده نیست. برخی اشتراکات بین قرار دادن بر روی جفت هدفون وجود دارد و یک جفت چکمه زمین ممکن است نگاه متفاوت اما را به نفع خود همان است.

Techradar در پوشش جام جهانی برای شما به ارمغان آورده شده در ارتباط با افتخار.
