جزئیات
مورد وضعیت: نو |
: A جدید خوانده نشده، استفاده نشده کتاب در شرایط ایده آل با هیچ صفحات گم شده و یا آسیب دیده. ببینید موضوع
–> |
||
تکنیک های مدیریت ناشر: آموزش و پرورش پیرسون | (ایالات متحده) | فرمت: مقوائی | |
محل انتشار: | [نیوجرسی | زبان: انگلیسی | |
وزن: | 666 گرم | UPC: | 9780133993332 |
شابک: | 9780133993332 | EAN: | 9780133993332 |
که با این نسخهها کار بازاریابی: چگونه بازاریابی کارآفرینی Susta را اضافه کنید…
محصول جزئيات نویسنده ویژگی های کلیدی
(s)
هوارد لی مورگان Babin جفری، لئونارد Lodish مهران، Shellye Archambeau
ناشر پيرسون آموزش و پرورش (آمریکا)
تاریخ از انتشار
[06/07/2015زبان19659028] (s)
فرمت
فارسی قطور Hardback شابک-10
0133993337
شابک 13
9780133993332
بی سبک
فروش & بازاریابی
[IDمحصول(ePID)19659027] 213284766
انتشار داده ها
محل انتشار
نیوجرسی کشور انتشار
اول منتشر شده
2015 مشخصات ناشر مطبوعات پيرسون مربع
وزن ابعاد
666 گرم
عرض 163 میلی متر
ارتفاع
236 متر
ستون فقرات
28 mm
صفحه بندی
400 سرمقاله جزئیات بیانیه نسخه
2nd نسخه تجديد نظر شده
جدول محتویات شرح
& > کتاب ماموریت 1 نویسنده و کتاب میراث 3 اهمیت بازاریابی 4 یک موقعیت، سهامداران متعدد 6 چالش بعدی دهه 7 بخش یک: پالایش استراتژی بازاریابی ارائه و موقعیت فصل 11 1 استراتژی مبتنی بر بازاریابی شرکت Orvis پول فوق العاده 13–عالی کارآفرینی موقعیت یاب 13 موقعیت برای افزایش ارزش گزاره 14 شروع: تقسیم بندی و هدف قرار دادن 16 جوامع مجازی: بخش نهایی? 17 کارآفرینی تقسیم بندی مثال-پشت سر هم در شرق 18 تقسیم بندی کارآفرینی لون ممیزی 20 مزیت رقابتی: تمايز 22 شایستگی های متمایز و مزیت رقابتی پایدار 24 بستن با هم ارزش گزاره: شایستگی های متمایز، مزیت رقابتی پایدار و موقعیت برندهای L–عالی ادغام، تقسیم بندی، موقعیت و شایستگی های متمایز 29 موقعیت، نام و شعارهای 31 و راز ویکتوریا 27 هندوستان یونیلور محدود: موقعیت و پایین هرم جهانی 33 چیز برآورده نشده نیاز 39 39 34 خلاصه مرجع فصل 2 جنس غربالگری و توسعه ایده های 41 ایده نسل هدف قرار دادن و آزمایش که Idealab 41 ارزیابی خاص سرمایه گذاری ایده های 42 پیدا کردن پذیرای جبهه 43 آزمون خشک crowdfunding یابی و تست مفهوم: آنها چه هستند و جایی که آنها هستند بهترین مورد استفاده قرار گرفتن 46 مشتریان به بخشی با پول: آزمون واقعی راز ویکتوریا ارزش 46 فروشگاه های خود را به عنوان آزمون تخت برای محصولات جدید و خوب استفاده می کند امنیت ملی تست 48 خرید قصد: آزمون مفهوم 49 نحوه انجام تست پيچ و مهره 50 مفهوم بهترین شیوه و استفاده برای مفهوم تست 56 معترضان برای مفهوم تست 60 Trakus: ارزش مفهوم تست 61 65 66 فصل خلاصه مرجع 3 گوش و حلق و repreneurial قیمت گذاری: An Often-Misused راه به گارنر فوق العاده سود 67 تعیین قیمت آن Warby پارکر 67 قیمت گذاری به ایجاد و گرفتن ارزش قیمت 68 و درک ارزش 70 گرفتن قیمت حق زود آن را سخت به منظور بالا بردن قیمت ها بعد. 71 درک ارزش استفاده برای محصولات کسب و کار به کسب و کار 72 SAS موسسه، شرکت–بسیار موثر مدیریت مشتریان درک شده قیمت گذاری ارزش معنوی 74 77 چه چیز دیگری تاثیر می تواند قیمت پاسخ? 79 Customer-Determined قیمت گذاری 80 Revisiting هزینه در تعیین قیمت 82 روش برای تعیین درآمد که جایگزین قيمت سطح 84 Premarket روش قیمت گذاری و مفهوم تست 84 در بازار روش 90 ویکتوریا راز می توانید بسیاری از فروشگاه های خود را برای استفاده از در بازار آزمایش 95 96 97 خلاصه مرجع بخش دو: نسل تقاضا و فروش سرب مشتریان خود را به شما ارائه فصل 99 4 اهرم روابط عمومی برای حداکثر ارزش 103 PayMyBills.com نبرد با رقابت با روابط عمومي 103 آرزوی برنده 104 لون ادراک از رهبری 105 سخنگويان/مبلغان انجیلی 109 ارتباط دو خیریه 111 روابط عمومی سازمان های 112 زمان است اساسی مدیریت بحران 113 114 115 115 خلاصه یادداشت پایانی فصل 5 ارتقاء و بازاریابی ویروسی دو برای ترویج محصولات و درگیر شدن مشتریان 118 119 دور رایگان آزمایش در مقابل رایگان را برای همیشه در مقابل Freemium 121 معیارهای کلیدی را به رایگان هدیه دادن آن سودآوری پایدار 117 حداکثر رساندن جالبترین کولر یکی از موفق ترین روش مبارزات 117 در Kickstarter است دادگاه به پرداخت 122 بازاریابی ویروسی 123 با استفاده از رسانه های اجتماعی بازاریابی ویروسی که 125 انجام جالب کار? 126 رویداد بازاریابی 128 مصرف کننده وقایع 130 محصول، 131 Tchotchke برنده جنگ 132 سوره خلاصه 6 134 134 مرجع تبلیغات برای ایجاد آگاهی و تقویت پیام 135 Synygy ایجاد گزینه های آگهی های تولیدی برای حرکت کم هزینه تا 135 متر سنگ معدن موثر تبلیغات 138 حتی بزرگ شرکت های بسیاری از خود تبلیغات هزینه 139 چگونه کارآفرینان می تواند بهبود بهره وری از آنها 141 بهبود کمپین های تبلیغاتی
نویسنده بیوگرافی
لئونارد محمد Lodish، Ph.d.، است ساموئل از بازنشسته استاد بازاریابی در دانشکده وارتون رضا Harrell او از مؤسسین و رهبر وارتون جهانی كارآموزي مشاور، طراح و دوره MBA کارآفرینی بازاریابی وارتون است. تحقیقات خود را بر بازاریابی سیستم های پشتیبانی تصمیم، آزمایش و کارآفرینی بازاریابی بازاریابی است. به عنوان مشاور سرمایه گذاری فعال و سرمایه گذار لن عضو اولین هیئت مدیره خارج بود و اولین سرمایه گذاری برای Quidsi.com (diapers.com) و Milo.com و دیگر سرمایه گذاری های بسیار موفق به جمع آوری کمک. او مشاور تعداد صندوق های سرمایه گذاری و از مؤسسین تفنگ دار سرمايه است. هوارد l. مورگان از مؤسسین و شریک سرمایه اولین دور، شرکت سرمایه گذاری سرمایه و سرمایه گذار موسس و عضو هیئت مدیره Idealab است. او به عنوان استاد علوم تصمیم در وارتون دانشکده به عنوان استاد کامپیوتر و اطلاع رساني در دانشگاه پنسیلوانیا، به عنوان استاديار، از تحقيق در عمليات در دانشگاه کورنل و به عنوان استاد مدعو در خدمت موسسه فناوری کالیفرنیا و مدرسه بازرگانی هاروارد. Shellye Archambeau مدیر عامل شرکت MetricStream، شرکت رهبر جهانی شناخته شده در حکومت و خطر و انطباق است. او همچنین در هیئت مدیره هیئت مدیره برای ورایزون ارتباطات و Nordstrom خدمت. او قبلا CMO و EVP فروش برای Loudcloud، شرکت مسئول تمام فروش جهانی و بازاریابی فعالیت بوده. وجود دارد، او Loudcloud را تبدیل به شرکت enterprisefocused در حالی که رشد فروش سال 50 درصد بیش از سال منجر شده است. به عنوان رئیس بخش تجارت الکترونیکی فیلمهای، شرکت او توسط اینترنت در جهان به عنوان یکی از مدیران کلیک و ملات بالای 25 کشور شناخته شد. جفری a. Babin دانشیار از عمل & مرتبط کارگردان از مهندسی کارآفرینی در دانشگاه پنسیلوانیا، و ایجاد بنیانگذار و مدیر از Antiphony همکاران مدیریت، LLC، شرکت مشاوره استراتژی است که کمک می کند تا شرکت های ارزش های پایدار از طریق نوآوری. او مشاور ارشد پروژه و مدیر منطقه وارتون كارآموزي مشاوره جهانی، مشاور سرمایه گذاری وارتون شروع برنامه و عضو موسس گروه فرشته میانی اقیانوس اطلس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی است که آثار www.marketingthatworksbook.com شده.
ارزان ترین قیمت : 36.76
(s) | هوارد لی مورگان Babin جفری، لئونارد Lodish مهران، Shellye Archambeau | |
ناشر پيرسون آموزش و پرورش (آمریکا) | ||
تاریخ از انتشار | [06/07/2015زبان19659028] (s) | فرمت |
فارسی قطور Hardback شابک-10 | 0133993337 | |
شابک 13 | 9780133993332 | |
بی سبک | فروش & بازاریابی | |
[IDمحصول(ePID)19659027] 213284766 | ||
انتشار داده ها | ||
محل انتشار | ||
نیوجرسی کشور انتشار | ||
اول منتشر شده | ||
2015 مشخصات ناشر مطبوعات پيرسون مربع | ||
وزن ابعاد | ||
666 گرم | ||
عرض 163 میلی متر | ||
ارتفاع | 236 متر | |
ستون فقرات | 28 mm | |
صفحه بندی | ||
400 سرمقاله جزئیات بیانیه نسخه | ||
2nd نسخه تجديد نظر شده | ||
جدول محتویات شرح | ||
& > کتاب ماموریت 1 نویسنده و کتاب میراث 3 اهمیت بازاریابی 4 یک موقعیت، سهامداران متعدد 6 چالش بعدی دهه 7 بخش یک: پالایش استراتژی بازاریابی ارائه و موقعیت فصل 11 1 استراتژی مبتنی بر بازاریابی شرکت Orvis پول فوق العاده 13–عالی کارآفرینی موقعیت یاب 13 موقعیت برای افزایش ارزش گزاره 14 شروع: تقسیم بندی و هدف قرار دادن 16 جوامع مجازی: بخش نهایی? 17 کارآفرینی تقسیم بندی مثال-پشت سر هم در شرق 18 تقسیم بندی کارآفرینی لون ممیزی 20 مزیت رقابتی: تمايز 22 شایستگی های متمایز و مزیت رقابتی پایدار 24 بستن با هم ارزش گزاره: شایستگی های متمایز، مزیت رقابتی پایدار و موقعیت برندهای L–عالی ادغام، تقسیم بندی، موقعیت و شایستگی های متمایز 29 موقعیت، نام و شعارهای 31 و راز ویکتوریا 27 هندوستان یونیلور محدود: موقعیت و پایین هرم جهانی 33 چیز برآورده نشده نیاز 39 39 34 خلاصه مرجع فصل 2 جنس غربالگری و توسعه ایده های 41 ایده نسل هدف قرار دادن و آزمایش که Idealab 41 ارزیابی خاص سرمایه گذاری ایده های 42 پیدا کردن پذیرای جبهه 43 آزمون خشک crowdfunding یابی و تست مفهوم: آنها چه هستند و جایی که آنها هستند بهترین مورد استفاده قرار گرفتن 46 مشتریان به بخشی با پول: آزمون واقعی راز ویکتوریا ارزش 46 فروشگاه های خود را به عنوان آزمون تخت برای محصولات جدید و خوب استفاده می کند امنیت ملی تست 48 خرید قصد: آزمون مفهوم 49 نحوه انجام تست پيچ و مهره 50 مفهوم بهترین شیوه و استفاده برای مفهوم تست 56 معترضان برای مفهوم تست 60 Trakus: ارزش مفهوم تست 61 65 66 فصل خلاصه مرجع 3 گوش و حلق و repreneurial قیمت گذاری: An Often-Misused راه به گارنر فوق العاده سود 67 تعیین قیمت آن Warby پارکر 67 قیمت گذاری به ایجاد و گرفتن ارزش قیمت 68 و درک ارزش 70 گرفتن قیمت حق زود آن را سخت به منظور بالا بردن قیمت ها بعد. 71 درک ارزش استفاده برای محصولات کسب و کار به کسب و کار 72 SAS موسسه، شرکت–بسیار موثر مدیریت مشتریان درک شده قیمت گذاری ارزش معنوی 74 77 چه چیز دیگری تاثیر می تواند قیمت پاسخ? 79 Customer-Determined قیمت گذاری 80 Revisiting هزینه در تعیین قیمت 82 روش برای تعیین درآمد که جایگزین قيمت سطح 84 Premarket روش قیمت گذاری و مفهوم تست 84 در بازار روش 90 ویکتوریا راز می توانید بسیاری از فروشگاه های خود را برای استفاده از در بازار آزمایش 95 96 97 خلاصه مرجع بخش دو: نسل تقاضا و فروش سرب مشتریان خود را به شما ارائه فصل 99 4 اهرم روابط عمومی برای حداکثر ارزش 103 PayMyBills.com نبرد با رقابت با روابط عمومي 103 آرزوی برنده 104 لون ادراک از رهبری 105 سخنگويان/مبلغان انجیلی 109 ارتباط دو خیریه 111 روابط عمومی سازمان های 112 زمان است اساسی مدیریت بحران 113 114 115 115 خلاصه یادداشت پایانی فصل 5 ارتقاء و بازاریابی ویروسی دو برای ترویج محصولات و درگیر شدن مشتریان 118 119 دور رایگان آزمایش در مقابل رایگان را برای همیشه در مقابل Freemium 121 معیارهای کلیدی را به رایگان هدیه دادن آن سودآوری پایدار 117 حداکثر رساندن جالبترین کولر یکی از موفق ترین روش مبارزات 117 در Kickstarter است دادگاه به پرداخت 122 بازاریابی ویروسی 123 با استفاده از رسانه های اجتماعی بازاریابی ویروسی که 125 انجام جالب کار? 126 رویداد بازاریابی 128 مصرف کننده وقایع 130 محصول، 131 Tchotchke برنده جنگ 132 سوره خلاصه 6 134 134 مرجع تبلیغات برای ایجاد آگاهی و تقویت پیام 135 Synygy ایجاد گزینه های آگهی های تولیدی برای حرکت کم هزینه تا 135 متر سنگ معدن موثر تبلیغات 138 حتی بزرگ شرکت های بسیاری از خود تبلیغات هزینه 139 چگونه کارآفرینان می تواند بهبود بهره وری از آنها 141 بهبود کمپین های تبلیغاتی | ||
نویسنده بیوگرافی | لئونارد محمد Lodish، Ph.d.، است ساموئل از بازنشسته استاد بازاریابی در دانشکده وارتون رضا Harrell او از مؤسسین و رهبر وارتون جهانی كارآموزي مشاور، طراح و دوره MBA کارآفرینی بازاریابی وارتون است. تحقیقات خود را بر بازاریابی سیستم های پشتیبانی تصمیم، آزمایش و کارآفرینی بازاریابی بازاریابی است. به عنوان مشاور سرمایه گذاری فعال و سرمایه گذار لن عضو اولین هیئت مدیره خارج بود و اولین سرمایه گذاری برای Quidsi.com (diapers.com) و Milo.com و دیگر سرمایه گذاری های بسیار موفق به جمع آوری کمک. او مشاور تعداد صندوق های سرمایه گذاری و از مؤسسین تفنگ دار سرمايه است. هوارد l. مورگان از مؤسسین و شریک سرمایه اولین دور، شرکت سرمایه گذاری سرمایه و سرمایه گذار موسس و عضو هیئت مدیره Idealab است. او به عنوان استاد علوم تصمیم در وارتون دانشکده به عنوان استاد کامپیوتر و اطلاع رساني در دانشگاه پنسیلوانیا، به عنوان استاديار، از تحقيق در عمليات در دانشگاه کورنل و به عنوان استاد مدعو در خدمت موسسه فناوری کالیفرنیا و مدرسه بازرگانی هاروارد. Shellye Archambeau مدیر عامل شرکت MetricStream، شرکت رهبر جهانی شناخته شده در حکومت و خطر و انطباق است. او همچنین در هیئت مدیره هیئت مدیره برای ورایزون ارتباطات و Nordstrom خدمت. او قبلا CMO و EVP فروش برای Loudcloud، شرکت مسئول تمام فروش جهانی و بازاریابی فعالیت بوده. وجود دارد، او Loudcloud را تبدیل به شرکت enterprisefocused در حالی که رشد فروش سال 50 درصد بیش از سال منجر شده است. به عنوان رئیس بخش تجارت الکترونیکی فیلمهای، شرکت او توسط اینترنت در جهان به عنوان یکی از مدیران کلیک و ملات بالای 25 کشور شناخته شد. جفری a. Babin دانشیار از عمل & مرتبط کارگردان از مهندسی کارآفرینی در دانشگاه پنسیلوانیا، و ایجاد بنیانگذار و مدیر از Antiphony همکاران مدیریت، LLC، شرکت مشاوره استراتژی است که کمک می کند تا شرکت های ارزش های پایدار از طریق نوآوری. او مشاور ارشد پروژه و مدیر منطقه وارتون كارآموزي مشاوره جهانی، مشاور سرمایه گذاری وارتون شروع برنامه و عضو موسس گروه فرشته میانی اقیانوس اطلس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی است که آثار www.marketingthatworksbook.com شده. | |
ارزان ترین قیمت : 36.76