
- سیاست حفظ حریم خصوصی با توجه به GDPR را معرفی می کند.
- شرکت ساده زبان و تصاویر و فیلم ها برای درک بهتر اجرا.
- کاربران می توانید داده ها را با جزئیات بیشتر و گزینه های صادرات.
اتحادیه اروپا عمومی حفاظت از داده ها را به در 25 مه قرار است. همراه با آن، کلیه خدمات در سراسر اینترنت آماده به روز رسانی سیاست های خود را. گوگل بدون استثنا است. شرکت جدید سیاست حفظ حریم خصوصی خود را با بسیاری از جزئیات و کمتر پیچیده زبان از قبل منتشر کرده است.
GDPR از وب سایت ها و خدمات به اخطار روشن و شفاف در نحوه پردازش داده های کاربران خود و برای چه اهداف آن استفاده خواهد شد نیاز است. جز آن است که بسیار واضح تر و کوتاه تر از همیشه قبل از رهبری با مثال گوگل سیاست های حفظ حریم خصوصی بسیار متفاوت تر از نسخه های قدیمی تر نیست.
علاوه بر آن، متن را در شرکت نامه توضیح می دهد که همه چیز بهتر با تصاویر و ویدیو است که کمتر از یک دقیقه طول می کشد اما هنوز هم هر کسی چگونه و چرا اطلاعات جمع آوري شده است.
گوگل می گوید: دلیل اصلی برای جمع آوری داده ها برای ارائه خدمات بهتر به کاربران است که به معنی سریع تر و بیشتر مربوطه نتایج جستجو است. و اگر کسی حساب Google را نداشته باشند، داده ها از مرورگر دستگاه یا برنامه ای که آنها با استفاده از جمع آوری شده.
این شرکت همچنین یادداشت ها که برخی از این اطلاعات استفاده برای مقاصد تبلیغاتی که کاربران می توانید تبلیغات مربوط به آنها را مشاهده کنید. مهم است بدانید که این نوع از اطلاعات بدون ذکر نام جمع آوری شده است و که اطلاعات خصوصی کاربر با خیال راحت در سرورهای Google ذخیره و خصوصی است.
کاربران همچنین می توانید داده های خود را جمع آوری شده توسط Google را صادرات. این گزینه از سال 2011 در دسترس از طریق آرشیو اطلاعات در Google بود اما در حال حاضر است گزینه های بیشتر و جزئیات شامل. این نوع از انتقال داده ها هم اکنون با پروژه انتقال داده که متن باز می کند برای این منظور ایجاد سیستم.