
- است که با یوتیوب همکاری و کسب درآمد درآمد قادر خواهید بود برای اجرای تبلیغات غیر skippable برای همه فیلم ها در آینده ای نزدیک.
- آگهی های غیر skippable تنها به عنوان test اجرا محدود به چند YouTubers بودند و ویدئو پلت فرم اشتراک در گوگل تصمیم گرفته است برای پیاده سازی تبلیغات را برای همه کاربران در هفته آینده.
- آگهی های غیر skippable حتی در فیلم است که در حال حاضر منتشر شده است می تواند اجرا شود.
آگهی های غیر skippable توسط YouTube اوایل سال جاری برای انتخاب YouTubers test را اجرا کنید و گوگل در حال حاضر که آن را پیاده سازی تبلیغات را برای همه کاربران تصمیم گرفته است اجرا شد. هر کسی که فیلم monetized در پلت فرم اشتراک ویدئو ارسال قادر به اجرای تبلیغات غیر skippable جدید 15 تا 20 ثانیه است. تبلیغات قابلیت در دستگاه های تلفن همراه و رومیزی و قبل از بعد از یا بین فیلم بسته به چگونه آنها اجرا می شوند برای هر ویدئو می توانید بازی.
کاربرانی که در حال حاضر فیلم در یوتیوب منتشر شده اند قادر به پیاده سازی تبلیغات. تغییر جدید برای همه کاربران آنها نورد به آرامی است و تمام سازندگان واجد شرایط هفته آینده بر روی داشبورد حساب خود اطلاع رسانی خواهد شد. همانطور که شما ممکن است حدس زده, تبلیغات غیر skippable خیلی بیشتر از لحاظ درآمد به سازندگان قالب جدید آگهی incentivize پرداخت. درست مثل قبل، گوگل دریافت خواهید کرد یک برش از درآمد تبلیغ و سازندگان مقدار باقی مانده را دریافت خواهید کرد.
به کمک سازندگان پیاده سازی تغییر جدید یوتیوب در حال حاضر حذف و افزودن آگهی های غیر skippable در بخش عمده ای اجازه می دهد. YouTubers همچنین قادر خواهید بود به پیگیری تعامل مخاطب در تبلیغات از طریق داده های تفکیک شده برای تبلیغات skippable و غیر skippable. خوش شانس, شما نمی گوگل تبلیغات دو 20 ثانیه فقط محدود است به تماشای آگهی های طولانی مجبور خواهد شد.
برای سازندگان YouTube برای کسب درآمد حستبلیغ، آنها باید به مدت حداقل 6 ماه فعال باشد و حداقل 18 سال سن. محتوا باید تبلیغ زیست و نیاز کاربران برای دیدار با تمام معیار برای شروع به کسب درآمد پول از تبلیغات. شما می توانید اتمام دستورالعمل برنامه YouTube شریک بدانید که اگر شما واجد شرایط هستند.
نظر شما درباره آگهی های غیر skippable جدید چیست؟ ما در نظرات زیر می دانم. همچنین، به دریافت به روز رسانی فنی فوری صفحه فیس بوک TechNadu است و عمل توییتر را دنبال کنید.