نیسان چیزهای خوب و ساده ای با نام تجاری جدید جوک حفظ می کند. فقط دو نوع مدل وجود دارد ، هر دو آنچه که به نظر می رسد یک موتور کوچک برای اندازه خودرو است. شما می توانید آن را با جعبه دنده دستی شش لیتری DiG-T 117 اسب بخار یا چاقک برای مدل اتوماتیک DCT با همان موتور سه سیلندر خریداری کنید. خودشه. (توجه داشته باشید که متأسفانه ژوک دیگر در ایالات متحده موجود نیست.)
اگرچه گزینه های تر و تمیز بسیار و متنوع هستند ، اما گزینه های پیشرانه با طراوت مستقیم و ساده از آن استقبال می شود. با این وجود به خاطر بسته های Visia ، Acenta ، N-Connecta و Tekna ، گزینه های ویزا ، Acenta ، N-Connecta و Tekna را انتخاب کنید ، هنوز هم به ژوك خود كمك زیادی می كنید. همچنین یازده رنگ بیرونی جدید وجود دارد و رنگ دو تایی به صورت استاندارد است. برای یک مدل Tekna + ثبت نام کنید و آلیاژهای 19 اینچی کوچک آن را در چانه زنی قرار دهید.
با توجه به اندازه آن – یک مدل smidgen طولانی تر از مدل خروجی است – به نظر می رسد نیسان جوک جدید دارای پتانسیل قدرت است. اما ، در حالی که فقط به موتور توربوشارژ سه سیلندر 999 سی سی رسیده است ، بسیار بهتر از آن چیزی است که فکر می کنید. در واقع بهتر از اتومبیل با موتور بزرگتر قدیمی بزرگتر است. ما در خیابان های شهر و جاده های کوهستانی و به طور کلی بسیار خسته کننده سعی کردیم مدل مشخصات حق بیمه خود را امتحان کنیم.
کاملاً چابک
وقتی که می خواهید در خیابان های شلوغ شهر با نسخه اتوماتیک خود راه بروید ، کار با آن بسیار دلپذیر است. با بهره مندی از راهنمایی رانندگی ProPilot نیسان. این به طور تصادفی با کتابچه راهنمای کاربر همراه نیست. هرچند که به بزرگراه ضربه بزنید ، و هنگام انتخاب حالت اسپرت ، فرمان را سنگین تر می کنید ، که از طریق دکمه پایین تغییر مکان انجام می شود. مدل اتوماتیک مورد استفاده ما نیز از آلیاژهای بزرگ 19 اینچی نیز بهره می برد که نمای داخلی حتی تندتری را از فضای داخلی مسکونی به نمایش می گذارد.
سر راه بالا رفتن از جاده های کوهستانی شیب دار و مبهم که کوهستانی پیچیده بود ، به روش خوبی بود. اگر گیربکس اتوماتیک را به حالت دست و پا زدن flappy تغییر دهید ، Juke با تمام فعالیت های خود در حین زدن شماره ها کمی مقابله می کند. اگر اتومبیل آن را قطع کنید ، هر چند اتوماتیک کاملاً سرگرم کننده است.
و ، طبیعتاً ، در حالت اتوماتیک کامل ، تجربه رانندگی به خودی خود است. این توربو در صورت نیاز مقداری پاف اضافی نیز به شما می دهد ، به خصوص هنگامی که می خواهید از یک موتورسوار کاملاً آرام تر استفاده کنید.
(اعتبار تصویر: نیسان) [19659011] تصویر 2 از 3
(اعتبار تصویر: نیسان)
(اعتبار تصویر: نیسان)
در همین حال در قسمت داخلی Juke بسیار جالب است ، با داخلی داخلی که دارای کیفیت بسیار زیادی از مواد است ، خصوصاً در حق بیمه Tekna +. ما به لهجه ، انرژی برجسته نارنجی روی داشبورد ، پانل های درب و صندلی بازو بسته بودیم که بیشتر به ماشین سوار می شدیم.
روشنایی محیط اطراف اهرم دنده نیز به نظر می رسد. لمس های جالب یک ظاهر طراحی شده دیگر وجود دارد ، با چیدمان دریچه های لامپ قابل مقاومت در برابر لمس. صندلی های جلو نیز بخش بسیار زیبایی از بسته بندی هستند که مدل ما آن را بسیار راحت و راحت می داند. یک فرمان چرمی از بالای آن خاموش است.
ارتقاء فن آوری
اما این جنبه فنی است که با جوک دو نیز ارتقا یافته است. اگر می توانید سیستم صوتی هشت بلندگو Bose Personal Plus را انتخاب کنید ، که استاندارد آن از مدل Tekna به بالا است ، می توانید مشخصات بالاتر را انتخاب کنید.
ماشین ما آن را داشت و صدا به طور عضلانی با دو مجموعه بوز فوق العاده- بلندگوهای نزدیک میدان در پایه های صندلی جلو گنجانده شده اند. شما می توانید از طریق صفحهی اینفوتاینت هفت اینچی به کنترل این موارد دسترسی داشته باشید و در کنار تقویت باس و سهبعدی ، این امکان وجود دارد که آنها را برای سلامتی 360 درجه به همه افراد داخل خودرو تحویل دهند.
سیستم infotainment نیز بسیار مناسب است. . Apple CarPlay و Android Auto به علاوه TomTom Maps و LiveTraffic وجود دارد. Nissan می گوید که در اوایل سال 2020 ، Juke از Wi-Fi در داخل اتومبیل نیز بهره خواهد گرفت.
همانطور که عادی است ، یک اپلیکیشن پشتیبانی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد زبانه ها را در غرور و شادی خود نگه دارید ، و همچنین قادر به ردیابی خود باشید. تاریخ سفر و غیره.
(اعتبار تصویر: نیسان)
(اعتبار تصویر: نیسان) [19659017] با این وجود ، شایان ذکر است که در حالی که یک مدل پایه Visia با پایه پایه از 17395 پوند (حدود 22،000 دلار ، 32000 دلار AU) شروع می شود ، بیش از 25،000 پوند (حدود 32،000 دلار ، 47000 دلار AU) برای زنگ ها و سوت های اتومبیل های Tekna + یا Premiere Edition پرداخت می کنید. و در نتیجه ، سازگاری هایی در مورد نسخه های پایین تر وجود دارد ، از جمله اینکه مدل های Visia و Acenta فقط یک TFT 4.2 اینچی دارند و بر خلاف صفحه هفت اینچی در اتومبیل های گران قیمت. اگر تعداد زیادی از املاک و مستغلات روی صفحه نمایش را دوست دارید ، باید هزینه بیشتری را برای آن بپردازید.
کمکهای هوشمند
نیسان بسیاری از کارکردهای ایمنی را در Juke جدید نیز بسته است ، مانند این که ترمز اضطراری هوشمند شامل عابر پیاده و دوچرخه سوار است.
ما متوجه شدیم که علاقه مندیم در مدل خود درگیر شویم ، حتی اگر چیزی برای نگرانی بیش از حد وجود نداشته باشد. با این وجود ، کالای با ارزش این است که شیر آب شود. مداخله و هشدارهای خطوط هوشمند در صورتی که از رانندگی در بزرگراه لذت ببرید ، از احساس کمک کمی هوشمند نیز لذت می برید.
مدل هایی با مشخصات فنی بهتر ، تکنیک های اضافی را از جمله کنترل کروز هوشمند ، ProPilot فوق الذکر روی اتوماتیک دریافت می کنند. همراه با مداخله نقطه کور ، هشدار عبور و مرور ترافیکی عقب و مانیتور نسبتاً خوب Around View که به لطف یک دوربین 360 درجه و همچنین موارد دیگر نمایش جهانی از جوک شما را ارائه می دهد ، علاوه بر این موارد دیگر.
(اعتبار تصویر: نیسان)
(اعتبار تصویر: نیسان)
(اعتبار تصویر: نیسان)
فقط باید از تنه نام برد زیرا به لطف برخی از تفریحات تفریحی ، که چراغ های روشن را تقسیم می کند ، بازتر گسترده ای وجود دارد. این بدان معناست که شما 422 لیتر فضا برای بازی با آن و بارگذاری راحت تر دریافت می کنید. این چشمگیر است صندلی های عقب کمی احساس فضای بیشتری دارند ، با تنظیماتی مناسب امکان فضای بیشتری را فراهم می کند و فضای مطمئناً فضای بیشتری را برای افراد دارای پاهای بلند نشان می دهد. در کل ، و از جمله وسایل اضافی اضافی ، جوک احساس می کند که یک بسته محکم است.
به طور شگفت آور دیزلی وجود نخواهد داشت ، اما کتابچه راهنمای جدید نیسان جوک در حدود 45-47mpg را تحویل می دهد ، که قابل احترام است. بدون شک با نسخه خودکار کمتر دریافت کنید. هر دلیلی وجود دارد که احساس کنیم حداقل می تواند انجام دهد و به همین ترتیب کلوپ اصلی ژوک و شاید ، حتی بهتر. بد نیست برای یک ایده اصلی که حدود یک دهه یا حدوداً در جریان است و توپ را برای کل تیپ متقاطع سوپر مارینی بدست آورید.