وضعیت: نو |
: A جدید خوانده نشده، استفاده نشده کتاب در شرایط ایده آل با هیچ صفحات گم شده و یا آسیب دیده. ببینید موضوع
–> |
|||
تکنیک های مدیریت ناشر: | جان وایلی و پسران با مسئولیت محدود | فرمت: مقوائی | ||
محل انتشار: | فرودگاه چیچستر | زبان: وزن انگلیسی | ||
: | 392 گرم | شابک: | 9780470598825 | |
EAN: | 9780470598825 |
مورد شرح
فیلیپ 3.0 بازاریابی کاتلر, محصول اطلاعات بیشتر توضیحات توضیحات
سطح بعدی
بازاریابی مدل جدید برای بازاریابی بازاریابی 3. 0-رفتار مشتریان به عنوان مصرف کنندگان صرف بلکه بعنوان پیچیده، چند بعدی افراد بشر که آنها. مشتریان، به نوبه خود هستند انتخاب شرکت ها و محصولات است که عمیق تر ارضا نیازهای برای مشارکت و خلاقیت و جامعه و آرمان گرایی است.
نویسنده بیوگرافی
فیلیپ کاتلر باشگاه ورزشی جانسون & پسر برجسته استاد بین المللی بازاریابی در دانشکده مدیریت کلاگ دانشگاه شمال غربی و یک بار از مقامات برجسته جهان در بازاریابی است. Wiriting خود را قادر به تعریف بازاریابی در سراسر جهان برای چهل سال گذشته است. دریافت کننده جوایز متعدد و درجه افتخاری از مدارس سراسر جهان به او دارای فوق لیسانس از دانشگاه شیکاگو و دکترا از دانشگاه فنی ماساچوست، هر دو در اقتصاد. کاتلر است حضور بین المللی باور نکردنی کتاب خود را به حدود بیست و پنج زبان ترجمه شده اند و او را به طور منظم در مدار بین المللی صحبت می کند.
Hermawan Kartajaya موسس و مدیر عامل شرکت MarkPlus، شرکت است و یکی از 50 تجارت است که در آینده از بازاریابی با توجه به اجاره موسسه بازاریابی، پادشاهی متحده شکل گرفته اند.
ایوان Setiawan مشاور ارشد این شرکت MarkPlus که در آن او مشاوره برای مشتریان در استراتژی های بازاریابی است.
ویژگی های کلیدی Kartajaya Hermawan
نویسنده (ها) و ایوان Setiawan و فیلیپ کاتلر
ناشر جان وایلی و پسران با مسئولیت محدود
در تاریخ 25/05/2010
انتشار زبان (s)
[19659029فارسی] فرمت
قطور Hardback شابک-10
0470598824
شابک 13
9780470598825
سبک فروش & بازاریابی
بی محصول شماره (ePID)
92597043
انتشار داده ها
محل انتشار
چیچستر
تصاویر کشور انتشار
مهر
بریتانیا
جان وایلی پسران & با مسئولیت محدود
توجه محتوا
ابعاد وزن
392 گرم
عرض 161 mm
ارتفاع
236 متر
ستون فقرات
20 mm
صفحه بندی
208
ارزان ترین قیمت : 15.38
سطح بعدی
بازاریابی مدل جدید برای بازاریابی بازاریابی 3. 0-رفتار مشتریان به عنوان مصرف کنندگان صرف بلکه بعنوان پیچیده، چند بعدی افراد بشر که آنها. مشتریان، به نوبه خود هستند انتخاب شرکت ها و محصولات است که عمیق تر ارضا نیازهای برای مشارکت و خلاقیت و جامعه و آرمان گرایی است. |
|||
نویسنده بیوگرافی | فیلیپ کاتلر باشگاه ورزشی جانسون & پسر برجسته استاد بین المللی بازاریابی در دانشکده مدیریت کلاگ دانشگاه شمال غربی و یک بار از مقامات برجسته جهان در بازاریابی است. Wiriting خود را قادر به تعریف بازاریابی در سراسر جهان برای چهل سال گذشته است. دریافت کننده جوایز متعدد و درجه افتخاری از مدارس سراسر جهان به او دارای فوق لیسانس از دانشگاه شیکاگو و دکترا از دانشگاه فنی ماساچوست، هر دو در اقتصاد. کاتلر است حضور بین المللی باور نکردنی کتاب خود را به حدود بیست و پنج زبان ترجمه شده اند و او را به طور منظم در مدار بین المللی صحبت می کند.
Hermawan Kartajaya موسس و مدیر عامل شرکت MarkPlus، شرکت است و یکی از 50 تجارت است که در آینده از بازاریابی با توجه به اجاره موسسه بازاریابی، پادشاهی متحده شکل گرفته اند. ایوان Setiawan مشاور ارشد این شرکت MarkPlus که در آن او مشاوره برای مشتریان در استراتژی های بازاریابی است. |
||
ویژگی های کلیدی Kartajaya Hermawan | |||
نویسنده (ها) و ایوان Setiawan و فیلیپ کاتلر | |||
ناشر جان وایلی و پسران با مسئولیت محدود | |||
در تاریخ 25/05/2010 | |||
انتشار زبان (s) | [19659029فارسی] فرمت | ||
قطور Hardback شابک-10 | 0470598824 | ||
شابک 13 | 9780470598825 | ||
سبک فروش & بازاریابی | |||
بی محصول شماره (ePID) | 92597043 | ||
انتشار داده ها | |||
محل انتشار | چیچستر | ||
تصاویر کشور انتشار | مهر | بریتانیا | |
جان وایلی پسران & با مسئولیت محدود | |||
توجه محتوا | |||
ابعاد وزن | |||
392 گرم | |||
عرض 161 mm | |||
ارتفاع | 236 متر | ||
ستون فقرات | 20 mm | ||
صفحه بندی | 208 | ||
ارزان ترین قیمت : 15.38