به عنوان پیشرفت راه آهن به ماشین آلات و مکانیزم های تنظیم از بی سیم و فن آوری، ایمنی به مهم ترین دارایی های خود را به معرض جدید و خطرناک انواع تهدیدات اینترنتی. Cylus راه اندازی امنیت سایبری برای پرداختن به چالش های امنیتی صنعت راه آهن، به رهبری افسران ارشد از نخبگان نیروهای دفاعی اسرائیل اطلاعات سپاه که اهرم خود تجربه طراحی امنیت سایبری برش لبه راه حل های اختصاص داده شده است. ما سخن می گفت با مدیر عامل Levintal Cylus امیر برای یادگیری در مورد چالش ها و oportunities در دوران راه آهن متصل.
به اشتراک بگذارید چه پس زمینه خود را قبل از تاسیس Cylus است؟
در erved ها در واحد فن آوری نخبگان نیروهای دفاعی اسرائیل برای 22 سال. من نقش جدید ترین وجود مدیر بخش سایبر R&D که در آن من رهبری یک تیم از کارشناسان امنیت سایبری و مهندسین نرم افزار است. در طول خدمت سربازی من تجربه های گسترده ای را در رهبری متعدد پروژه های پیشرفته R&D و مدیریت گروه تیم بسیار با استعداد و با انگیزه است که طراحی و توسعه پروژه های پیشگامانه، ماموریت بحرانی به دست آورد. من از مؤسسین Miki Shifman که در همان واحد نخبگان، به ارمغان می آورد تجربه های گسترده دست R&D تیم های پیشرو در امنیت سایبری در سیستم و سطح معماری.
در اوایل سال 2017، ما شروع به کاوش در صنعت راه آهن و فن آوری های جدید است که به صنعت سال گذشته مانند معرفی شده اند کنترل سیستم، نظارت از راه دور، تعمیر و نگهداری از راه دور، مسافر Wi-Fi و دیگر فن آوری های دیجیتال جدید و خدمات. آنچه به ما کشف شد که سیستم های راه آهن بیشتر و بیشتر “، افشای دارایی های ایمنی مهم دو cyberattacks مخرب متصل شدن”. این حملات بالقوه به تهدید ایمنی مسافر خدمات را مختل و باعث آسیب شدید اقتصادی است.
به عنوان مثال، ERTMS یک تکنولوژی است که کنترل قطار بیش از کانال های بی سیم است. مرکز کنترل تمام قطار در شبکه، با قابلیت افزایش سرعت قطار و یا متوقف کردن آنها روی هم رفته می ببینیم. مرکز آموزش از طریق GSM-R، یک تکنولوژی است که بسیار شبیه به نسل دوم شبکه تلفن همراه استفاده از مصرف کنندگان که برای گوشی های خود را کنترل می کند. در سال 2010 این تکنولوژی برش لبه نظر گرفته شد. اما امروزه تکنولوژی منسوخ شده با چندین آسیب پذیری شناخته شده است که می تواند توسط هکرها برای کنترل قطار را استفاده است.
جای شگفتی نیست که شده اند وجود دارد چند گزارش حملات اینترنتی در صنعت راه آهن با توجه به افزایش “ارتباط” از راه آهن و سیستم های کنترل و این واقعیت است که صنعت راه آهن چنین هدف “کیفیت بالا” می آید. در سال 2016، چهار گزارش-حملات سایبر در قطار در سراسر بریتانیا وجود دارد و قطار در کره جنوبی نیز ضربه شد. افزایش آسیب پذیری و خطرات ما سعی به درک هر راه حل های موجود برای این صنعت برای حفظ ما قطار صندوق امانات وجود دارد. با این حال، ما تنها شرکت اختصاص داده شده به پخش و engers حفاظت شده قطار را از حملات سایبری مخرب باز پیدا کند.
فقدان هر گونه راه حل ما یافت می شد که Cylus آغاز 2017. ما با 4.7 میلیون دلار از تعداد پیشرو VCs از جمله راس و ماگما همراه پیشرو تکنولوژی سرمایه گذار و کارآفرین Zohar Zisapel مطرح شده و شروع به توسعه راه حل ما.
ویژگی های اصلی Cylus راه حل چیست؟
راه حل امنیت سایبری منحصر به فرد ما را قادر می سازد شرکت های راه آهن به حملات اینترنتی در شبکه های عملیاتی خود، از جمله سیستم های سیگنالینگ و نورد سهام خود را شناسایی و جلوگیری از حمله قبل از آنها می تواند هر گونه آسیب است. سیستم امنیت سایبری ما تصویر برداری از داده ها از شبکه عملیاتی و آن را به یک سرور در محل می فرستد. سپس تجزیه و تحلیل داده ها و شناسایی آثار حملات درون داده ها، براساس تحقیقات منحصر به فرد و درک ما از فن آوری های خاص راه آهن. پس ما تشخیص حمله، ما هشدار اپراتور و آنها را به بینش های عملی در مورد چگونگی کاهش حمله. رویکرد ابزار ما است که در شبکه به عنوان یک کل، به عنوان اجزای فردی تمام لایه های معماری شبکه بازرسی کنیم. ما تجزیه و تحلیل شبکه های درک رفتار قطار و ردیابی قطعات صفحه و پس از فعالیت های غیر طبیعی را پیدا می کنیم، ما اپراتور مشکل وجود دارد اطلاع.
یکی از مزایای این روش غیر سرزده است توانایی مقابله با آسیب پذیری های جدید به عنوان آنها بوجود می آیند. از مسافر ایمنی برترین شرکت های راه آهن دو وصله های نرم افزار جدید تصویب اغلب یک فرایند طولانی است که آنها را می توانید ماه و حتی سال است. این فرایند حیاتی برای ایمنی اما امنیت سایبری باعث می شود بیشتر به چالش کشیدن. اگر یک بازیکن مخرب آسیب پذیری پیدا می کند و آن را در اینترنت منتشر می کند، جزء سازنده نیاز چند ماه پچ جدید را تایید می کند. با این حال، ما که ما امضا Cylus به روز رسانی در زمان واقعی، “حمله است که سعی کنید به اهرم آسیب پذیری بدون تاخیر.
آیا نظارت بر داده های فروش بلیط
ما بررسی کنید که هیچ کس است دستکاری با کل شبکه عملیاتی، از جمله قطار خود و تمام دیگر tracksides، اجزای سازنده است که اجازه می دهد شرکت های راه آهن به بهبود خدمات و حفظ ایمنی مسافر. بلیط سیستم در حالی که این مهم، در ایمنی سیستم راه آهن و در دسترس بودن خدمات تحمل نمی کند.
مشتریان شرکت راه آهن خود را دارد. ما دو نوع از مشتریان خاص خدمات: اول مدیران زیرساخت است که آهنگ و سایر قطعات است که کنترل قطار; دوم، شرکت هایی که کار قطار. از آنجا که هر دو شرکت مسئول ایمنی آنها هر دو به شدت سرمایه گذاری در این زمینه. امروزه همه مدیران قطار متوجه امنیت سایبری که یکی از ارکان مهم ایمنی در صنعت راه آهن است. با صدها میلیون نفر از قطار و مترو عبور engers هر روز در سراسر جهان نیاز به امنیت شبکه قوی تر هرگز مهم تر شده است.
چگونه آینده صنعت راه آهن متصل می بینید؟
در آینده تمام حالت های حمل و نقل متصل خواهد شد. به عنوان مثال، مسافران ممکن است یکی از مسیر است که شامل اتومبیل های مستقل و همچنین قطار و هواپیما. همگام سازی بین همه حالت های حمل و نقل هر دو در محدوده کشور و در بین کشورها نیز وجود خواهد داشت.
در اروپا، قطار در حال حاضر به طور کامل با شبکه های پیچیده تمام زمین متصل هستند. در آینده خواهیم دید اتصال حتی بیشتر. افزایش سطح فن آوری است که بهبود تجربه مسافر وجود خواهد داشت. ممکن است آن را با WiFi آغاز کرده اند اما در آینده وجود داشته باشد حتی بیشتر خدمات به مسافران در دسترس چون صنعت راه آهن چشم انداز رقابتی است. همانطور که صنایع خودرو و خطوط هوایی خود تجربه مسافر، موجب بهبود صنعت راه آهن همچنین گذرنامه engers با فن آوری های مشابه به آنهایی که می بینیم در اتومبیل و هواپیما فراهم خواهد کرد. خدمات به مشتریان در دسترس خواهد بود حتی بهتر از امروز و این شامل بهره وری از قطار خود. قطار از آنجا که بیشتر توسط کامپیوتر کنترل می شود و رایانه قادر خواهید بود به کاهش فاصله بین قطارها فراوانتر خواهد شد. قطار به کامپیوتر و اتصال به لطف امن تر، راحت تر و لذت بخش و کارآمد تر خواهد بود.
با این فناوری جدید به شبکه راه آهن یکپارچه را برای آینده آماده کنیم. همانطور که ذکر شده، همراه با اتصال به آسیب پذیری و قطار بیشتر و بیشتر می تواند اهداف برای هکرها تبدیل خواهد شد. سال آینده شرکت های راه آهن برای بهبود امنیت شبکه های خود را نیاز دارند و ما هیجان زده است که Cylus باید بخشی جدایی ناپذیر از این فرایند-محافظت از ما قطار و سواران خود را کمک.