
- FAA می خواهد ردیابی هواپیماهای بدون سرنشین را در سراسر ایالات متحده
- شروع کند. [اطلاعاتمربوطبهشناسایی
- قوانین جدید می تواند صدماتی بیشتر از عملگرهای بی شماری که از آنها برای کارهایشان مانند مأموریت های نجات یا کشاورزی استفاده می کند ، داشته باشد.
هواپیماهای بدون سرنشین عالی هستند ، اما در طول سالها کاملاً مشکل ساز بوده اند ، به همین دلیل اداره هواپیمایی هوانوردی فدرال (FAA) می خواهد بتواند هنگام پرواز در فضای هوایی ایالات متحده ، همه آنها را ردیابی کند.
در حال حاضر ، FAA مجاز به انجام این کار نیست ، اما آنها آیین نامه های جدیدی را پیشنهاد می دهند که به این نتیجه برسد. آنها اجازه می دهند که همه هواپیماهای بدون سرنشین را ردیابی کنند ، با استفاده از فناوری های مناسب.
"فناوری های شناسایی از راه دور باعث افزایش ایمنی و امنیت با اجازه دادن به FAA ، نیروی انتظامی و آژانس های امنیتی فدرال می شود تا هواپیماهای بدون سرنشین را که در صلاحیت آنها قرار دارد شناسایی کنند." ID Elaine L. Chao ، دبیر حمل و نقل فدرال.
در حالی که می توان از هواپیماهای بدون سرنشین برای گرفتن عکسهای خنک از کل محله استفاده کرد ، به عنوان مثال ، از آنها می توان برای حمله به فضای شخصی افراد و حمل مواد مخدر یا سلاح استفاده کرد. بدیهی است ، این می تواند بسیار مشکل ساز باشد.
این پیشنهاد کاملاً سنگین است ، که 319 صفحه را به خود اختصاص داده است ، و سعی می کند همه مبانی را پوشش دهد. یکی از مشکلات مهم در این مورد این واقعیت است که تولید کنندگان را وادار به نصب سخت افزار ردیابی می کند ، که بسیاری از کاربران احساس می کنند این امر خلاف حریم خصوصی آنها است. این امر همچنین باعث افزایش هزینه برای تولید کنندگان می شود و بسیاری از صداها در این صنعت معتقدند که این شانس ها به شدت می تواند مانع از کارآیی هواپیماهای بدون سرنشین و سود شرکت آنها شود. FAA برای شناسایی مکان آنها و پیگیری آنها. در حال حاضر ، اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین بالاتر از نیم پوند مکلف هستند با ارسال اطلاعات شخصی مانند نام ، ایمیل و آدرس خانه ، دستگاههای خود را ثبت کنند.
موضوع دیگری که آنها با سیاست پیشنهادی تازه کشف کرده اند این است که تمام هواپیماهای بدون سرنشین ثبت شده نیاز دارند. حمل نوع خاصی از سیستم شناسایی از راه دور که از طریق اینترنت پخش می شود. این مسئله می تواند مسئله ای باشد زیرا همه مکان ها سرویس سلولی ندارند و این بدان معنی است که اپراتورها باید فاصله پرواز را تا حدود 400 فوت به صورت جانبی محدود کنند.
پل آیکن ، بنیانگذار DroneU ، یک شرکت آموزش خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین ، به نیویورک تایمز گفت. مردم از این قوانین خواهند مرد زیرا ماموریت های جستجو و نجات که از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می کنند اغلب حداقل به چهار برابر این فاصله احتیاج دارند. مناطق دیگری نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند ، به ویژه هواپیماهای بدون سرنشین که برای بازرسی از تجهیزات ، کشاورزی دقیق ، مدیریت مزرعه و غیره مورد استفاده قرار می گیرند ، جایی که هواپیماهای بدون سرنشین بسیار مفید هستند.
قانون پیشنهادی برای 60 روز آینده قبل از تصویب آیین نامه برای اظهار نظر باز است. .
نظر شما در مورد آنچه FAA است می خواهد انجام دهد؟ در بخش نظرات زیر یادداشت خود را برای ما رها کنید و به ما بگویید که آیا با این اقدام موافق هستید یا خیر. مقاله را به صورت آنلاین با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید و TechNadu را در فیس بوک و توییتر برای اخبار فنی ، راهنماها ، بررسی ها و مصاحبه ها دنبال کنید.