
- فیس بوک معامله با FTC در سال 2011 بعد از بررسی شیوه های حفظ حریم خصوصی شرکت رسانه های اجتماعی زده بود.
- FTC تفتیش خارجی در فیس بوک انجام هر دو سال از سال 2011.
- ممیزی آخرین در 2017 انجام شد و آن مجموعه داده های غیر مجاز را شناسایی نشد.
بررسی علیه فیس بوک در سال 2011 مورد نیاز شرکت رسانه های اجتماعی توسط کمیسیون تجارت فدرال هر سال دو سال. آخرین ممیزی خارجی توسط تكنولوژي (PwC) در 2017 انجام شد. این شرکت موفق به شناسایی جمع آوری داده ها غیر مجاز است که به هنگام ارسال درخواست آزادی اطلاعات قانون به FTC در حال انجام است.
PwC، کنترل حریم خصوصی فیس بوک را به حسابرسان کارآمد به نظر می رسید و ارائه سطح معقول تضمین برای حفاظت از حریم خصوصی. ممیزی در تاریخ 11 فوریه سال 2017، بر اساس برنامه حفظ حریم خصوصی فیس بوک تحت مدیریت دفاع به پایان رسید. یک کپی از ممیزی آنلاین در دسترس است.

با این حال، فیس بوک شناخته شده است به هر دو داخلی و خارجی مواد خطرات که می تواند در هر یک از برنامه های شخص ثالث فیس بوک را جمع آوری داده ها را بدون اجازه صريح از نتیجه کاربران. خطرات قابل توجهی برای استفاده و افشای اطلاعات خصوصی وجود دارد و کمبریج Analytica یکی از بزرگترین مجرم در رسانه های اجتماعی پلت فرم و افشای اطلاعات کاربران فیس بوک تا 87 میلیون گرفتار شد.
نظم و دقت ممیزی های انجام شده توسط PwC مشکوک هستند و سناتور ریچارد بلومنتال، FTC به تجدید نظر در موضع خود را نسبت به فیس بوک می خواهد. سناتور می خواهد نظارت قوی تر اطلاعات کاربر محافظت شده و سوء استفاده در هر وسیله نیست.
گزارش Engadget وقتی فیس بوک بود پرسید: چرا وب سایت رسانه های اجتماعی Analytica کمبریج آشکار نیست آیا تكنولوژي دو موضوع، آنها در پاسخ بیان کرد که که آن را به نقض حریم خصوصی در فیس بوک را بخشی صلاح نیست. حریم خصوصی رئیس فیس بوک معاون راب شرمن ادعا کمبریج Analytica درخواست داده ها در یک راه خاص و در سیستم های خود را مورد استفاده قرار گیرد. بعد, آنها رفت به فروش داده است که فیس بوک تا به حال هیچ کنترل بیش از.
فیس بوک ساخته شده بیانیه ای پس از رسوایی اعلام وب سایت به حفاظت از اطلاعات مردم اختصاص یافته است. شرکت رسانه های اجتماعی که در آن می خواهم به پاسخ به کمیسیون تجارت فدرال با هر گونه سؤال ممکن است سازمان در مورد رسوایی را روشن ساخته.