منبع: NBC - NBC مایل است وارد بازار خدمات پخش شود و آنها قصد دارند تا آوریل سال 2020 این کار را انجام دهند.
- خدمات آنها قرار است "طاووس" نامیده می شود ، و 15000 ساعت محتوا را به همراه خواهد داشت.
- هزینه بسیار پایین خواهد بود ، مخاطبان گسترده تری را هدف قرار داده و ورود آن را آسان تر می کند.
طبق گزارش CNBC ، NBC (ملی شرکت پخش) قصد دارد یک سرویس پخش جدید با نام "طاووس" را راه اندازی کند ، احتمالاً به زودی در آوریل 2020. غول شبکه تلویزیونی و شرکت تابعه Comcast ، با امید به گرفتن یک قطعه از پای ، به دنبال ورود به فضای شلوغ است. و مطمئناً از قدرت شلیک کافی برخوردار است که امیدهای زیادی برای دستیابی به آن داشته باشد. ترفند ورود به بازار با انگیزه ، تهیه طاووس بسیار مقرون به صرفه است و اولین گزارش ها این استراتژی تجاری پیش بینی شده را تأیید می کنند.
به طور خاص ، NBC Peacock است. با شایعه شروع به پرداخت تنها 5 دلار در هر ماه ساعت بسته تبلیغاتی با دو برابر هزینه ، 10 دلار در هر ماه ارائه می شود. همچنین امکان وجود یک سطح کاملاً رایگان ، تبلیغی و بسیار محدود نیز وجود دارد. ارائه حق بیمه بیشتر برخی از مطالب زنده مانند "NBC News Now" را نیز ارائه می دهد ، اما هنوز هیچ ادعای مشخصی هنوز ارائه نشده است. در حال حاضر ، NBCUniversal در حال آزمایش بتا محصول و بسته های مختلف بالقوه ای است که ممکن است با آن راه اندازی شود ، بنابراین برنامه ریزی در این مرحله هنوز هم بسیار روان است.
آنچه با اطمینان خاصی به بیرون درز کرده است ، ارائه 15000 ساعت محتوا از جمله نسخه های اصلی مانند راه اندازی مجدد از "ذخیره شده توسط بل" ، با بازیگران اصلی ، و همچنین "دکتر مرگ". موارد دلخواه دیگری که در شبکه NBC پخش شده اند و مجوز آنها هنوز معتبر است نیز احتمالاً می توانند راه خود را در طاووس پیدا کنند. با این وجود ، احتمال پوشش المپیک 2020 رد شده است. همانطور که منابع ناشناس ادعا می کنند ، این شرکت اولین اعلامیه های رسمی را در تاریخ 16 ژانویه سال 2020 انجام خواهد داد ، جایی که جزئیات بیشتری را برای سرمایه گذاران در اختیار شما قرار می دهد.
در آغاز ماه ، ما دیدیم که Plex در حال راه اندازی سرویس پخش رایگان تلویزیون در سراسر کشور است. 200 کشور ، در حالی که راه اندازی دیزنی پلاس که ماه گذشته اتفاق افتاد آخرین "حرکت ملکه" در صفحه شطرنج بود. تنها چند روز قبل از آن ، BritBox پس از آنكه پروکسی و ITV موفق شدند عمل خود را با هم جمع كنند ، در انگلیس به زمین نشستند. همه این گفته ها ، بازار در حال حاضر نشانه هایی از اشباع بیش از حد را نشان می دهد ، اما هنوز کسی حاضر به عقب نشینی نیست. در حال حاضر ، حتی افراد ناپیوسته نیز فرصت خوبی برای ماندن در این راه دارند ، زیرا بازار به لطف افزایش تعداد برش دهنده های سیم ، هنوز در حال رشد است.
سکوی جریان انتخابی شما چیست؟ آیا در صورت دسترسی ، NBC Peacock را امتحان خواهید کرد؟ به ما در نظرات زیر ، یا در مورد اجتماعی ما ، در فیس بوک و توییتر اطلاع دهید.
